Alla inlägg den 25 april 2012

Av bfalk - 25 april 2012 19:33

Onsdag - en rätt bra dag. 

Som vanligt vaknar jag väldigt trött, men efter att ha ringt mamma och tyckt synd om mig själv insåg jag att jag kanske måste göra nått.. Så man inte bara ligger och deppar. 

Drog ner på stan och kom på att jag ville pierca mig, igen. Jag bytte även en kula när jag ändå var där. 

Jag ville pierca en sträng i munnen men det blev en annan sträng istället, då jag inte tror att man piercar där jag egentligen ville pierca, här. Ja, ungefär så. 

Sagt och gjort så satt jag där igen och väntade ivrigt på att det skulle vara över. 

Konstigt nog och helt sant - så kändes det knappt. Helt sjukt. Det sved inte ens till. Kanske beror detta på att jag har piercat ungefär varje kroppsdel och är van, jag vet inte. 

Men den där kärleken till nålar slutar aldrig förvånad, jag gillar att vara lite nervös och känslan av adrenalin man får, både av en piercing och en tatuering. Jag är nog lite sjuk trots allt.. 

Men man blir fin iallafall! :)


När det var klart mötte jag Hilda och Jessica, drog sedan till Hilda och kikade på hennes lägenhet och surrade strunt. 

Sedan träffade jag mamma och hennes sambo, käkade på stan och drack en cider. Något man absolut inte får göra, men regler är till för att brytas.. Eller hur?

Det har varit en trevlig dag, skönt för mitt mående må jag säga :) 

Har kommit på att jag låter nog väldigt bitter, på internet och på riktigt mot mina nära och kära. Det är ju inte så jag är, egentligen. Sätt en nåljävel i kroppen så blir jag gla' igen. 


Nu sitter jag i soffan, har precis diskat och satt igång med tvätten. Eftersom mina grannar får för sig att tvätta mitt i natta tänker då inte jag få dåligt samvete för att vår tvättmaskin låter som någon flyger in med ett flygplan i huset. Ungefär så då. 

Jaja, nu har jag inget mer att tillägga. Puss på er.


 

Piercade en 'smiley', alltså strängen i läppen. Schönt.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards