Alla inlägg den 3 juli 2012

Av bfalk - 3 juli 2012 18:48

Snart blir det nog rehab för mig och mina shoppinglustar.. Man kan inte släppa ut mig nära butiker för då måste jag handla. Jag råkade även köpa en ny tv.. Jag hatar verkligen den jag har nu. Den var så fin å verkade så bra, kunde inte låta bli.. :) Och tanken på att faktiskt kunna se bilden och kunna koppla in datorn tog över.

Jag och brorsan har varit runt och snurrat i flera timmar, nu är vi äntligen hemma och väntar på mat!

(Jag ursäktar för bakrunden under grejerna, det är mitt fina lakan på tältsängen).


       


 



Shoppingen idag:

1. En ny tv, hjertaaa! Har dock inte packat upp den, ska tvinga brorsan göra det sen..

2. Skjorta och en oversize thsirt.

3. Två tröjor, tar alltid större storlekar för det är myycket skönare!

4. Dregen galge, iiiih.

5. Nytt smink från ett finskt företag. Det har fått jätte mycket positiva betyg, så varför inte testa? Det var väldigt prisvärt oxå! Hoppas jag lyckades ta rätt färg (kritvit) bara. Jag fick dessutom gratis ögonskugga + massa olika testgrejer.

6. 2 affischer på Marilyn Monroe samt på en bro vid New York. Och en ny plöska (jaa, med en jävla rosett, men hittade ingen annan. Perfekt storlek dock).

7. Serum för håret, jag är en sån som måste testa allt. Har hört gott om även detta! 

Av bfalk - 3 juli 2012 18:45

Papa am I ambitious (enough)
Mama am I being good?
Sisters do you love me?
Brothers are you proud?



Av bfalk - 3 juli 2012 13:45

När det inte finns chips får man käka frukt!

Det är inte illa för en som är beroende av alla former av chips, haha. Men jag må ju säga att frukt är gott, och lite mer nyttigare va :)


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards