Alla inlägg den 13 juli 2012

Av bfalk - 13 juli 2012 07:22

Som jag har väntat och väntat. Efter lite strul så fick jag äntligen veta att idag kommer jag få nycklarna till min alldeles egna lägenhet!! Wihooo! Jag är så himla glad, jag kan knappt vänta längre. 

Så i helgen bokar jag upp min familj och hyr in dom som flytthjälp! :)

Jag kommer nog inte vara kontaktbar via the internet, jag hoppas jag inte får en flyttlåda på mig och kolavippar ba.. 

Nu måste jag bara packa ner allt skit, jag har ju knappt börjat för jag var så inställd på att få den senare nu. 


Det är fan nu jag känner mig vuxen på riktigt. Och folk har redan börjat bju hem sig till mig på finmiddag.. Jahaja.


Trots att jag knappt har sovit inatt så är jag så glad och längtar tills nycklarna är i min hand (vilket inte sker förns jätte sent.. Wääh).

Tänk att något faktiskt går min väg, tack för det. 

Nu blir jag granne med min älsklingstjej också, kan det bli bättre?!


  

Lika glad som jag var när jag träffade Backyard Babies är jag nu också,

tjolololooo.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards