Alla inlägg den 25 juli 2012

Av bfalk - 25 juli 2012 17:30

Och så har ÄNTLIGEN Royal Republic släppt en ny singel. Det tog sitt lilla tag. 

Jag vet inte hur jag tycker om låten, den är helt okej än så länge. Det är inte riktigt drag och röj som det brukar vara i Royal låtar. Och videon är inte så himla skoj heller. 

Men, detta betyder ju förhoppningsvis att en skiva kommer släppas inom snar framtid!!


Jag ska dessutom få se dessa grabbar igen i Stockholm i Augusti, parteeey!


Av bfalk - 25 juli 2012 12:00

Jag tror jag är hyffsat ovan att vara ledig. 

Jag är helt kocko i huvudet fast jag äntligen fick sova ut. Jag vet inte om min kära allergi har ett finger med i spelet också.. Värmen gör att man blir lite konstig och mina ögon känns blytunga.

OH vilken tur att jag är ledig och bara kan slappa - jag fick en känsla av att nu måste jag göra saker när jag är ledig men egentligen är det ju precis tvärtom, när jag väl får ledigt ska jag bara ta det lugnt. Något som jag dock var tvungen att göra idag var att tvätta. Jag blir dock inte klok på dessa maskiner, förhoppningsvis blir det rent iallafall.


Igår så träffade jag mamma och Staffan en snabbis, tog ett glas rosé på en uteservering sedan fick mamma sin lugg klippt av min vän Hilda. Jag fick även släpa ett stort tungt paket lite överallt för jag inte kunde lämna in det på första stället som jag gick på.. Fattar inte hur de tänker, man borde kunna lämna paket överallt. "Om jag fick bestämma".

När jag kom hem gjorde jag mat lite snabbt sen kom Jessican hit och drack lite vin, vi gick sedan ner till stan och njöt av kvällssolen på en uteservering och pratade strunt. Så härligt! Sånna där kvällar behövs verkligen, helst med en fin vän :)

När jag kom hem kände jag att jag hade gått upp tidigt på morgonen, somnade gott redan vid elva tiden.


Så, nu ska jag inte skämmas - idag ska det tusan slappas!!

Puss.


 

Do it like a retard! 



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards