Alla inlägg den 11 januari 2009

Av bfalk - 11 januari 2009 20:08


söndag.

inte för att jag tycker synd om mig själv. eller jo, det gör jag ju. hela helgen har jag legat däckad (inte pga alkohol vänner), feber, hosta och förkyld. jag har hostat så mycket så jag har fått skiiiiit ont i ryggen, mest där vid skuldrorna och bröstkorgen. jag har hostat så mycket att jag knappt kan andas och så jag fått ont i halsen.

när mamma tycker synd om en så tycker jag ännu mer synd om mig själv. visst är det illa? man blir som ett litet barn när man är sjuk, iallafall jag. det är sånna här stunder man är glad att man bor hemma och har en mor som kan ta hand om en. va, fyller jag 20 snart? men vafan, man får vara liten nån gång ibland.

alltid när jag blir sjuk så känner jag mig så jävla liten. som att bacillerna som är i kroppen gör att jag blir 7 år igen.


igår så kom micke hit en snabbis och lämnade backyard babies filmen, det tyckte jag var ganska gulligt. han sa att jag nog blir lite frisk om jag får den. har kollat lite på den idag, men ska kolla hela någon annan dag då jag verkligen kan koncentrera mig.

åh, vad jag längtar tills jag får se dom igen!


snart ska jag försöka äta lite, vilket jag är dålig på när jag är sjuk. tur att mamma har lagat flera liter av min favvosoppa.


måste ju bara skriva hur glad jag är över att jag har mina killar runt mig, mina manliga vänner. ni är guld värd! om jag inte hade er hade jag trott att ingen i hela världen brytt sig om mig. med det här kan jag ju tillägga att jag saknar christoffer lite.


ha det bra så hoppas jag att jag blir frisk och kry snart


kram&puss

Av bfalk - 11 januari 2009 17:30


men jag är inte dö' än iallafall.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards