Alla inlägg den 17 januari 2009

~

Av bfalk - 17 januari 2009 15:18


nu tänkte jag just lägga upp en text på hur irriterad jag blir på människor som inte skriver om något vettigt alls (läs: trycker ner andra människor genom sin blogg) men jag kom till insikt att kanske man inte ska lägga sin energi på sånt onödigt.

läs och lär: om du inte gillar något, låt det vara och låt inte din vackra blogg ta del av dina dåliga dagar. använd inte din blogg som något mobbande plank.


Av bfalk - 17 januari 2009 14:40


igår, fredag.

mamma gjorde jätte god mat, kött och potatisgratäng. jag drack flera liter vatten för jag trodde seriöst att jag skulle brinna upp.

vi låg i varsin soffa hela kvällen, kollade på let's dance. synd att den snyggaste dansaren skulle åka ut.. ah.

satt och kollade på tv ett tag, sen gick jag och la mig och läste bok.


idag, lördag.

blir det lika slappt. jag känner verkligen inte för att göra något, helst inte när jag varit så sjuk. och idag har jag jätte ont runt dom kraschade musklerna :/ jag trodde jag skulle kunna vara med på idrotten efter 2-3 veckor kanske, men måste vänta ännu längre :o det här lär vara bra för mitt betyg, men vad ska man göra.


idag tog jag fingrarna ur ärslet och äntligen beställde jag KISS skorna som jag tänkt beställa skit länge och så tog jag ett par jeans oxå. jag längtar tills mest till skorna, då kommer jag vara snyggast på fötterna helt klart.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards