Alla inlägg den 22 januari 2009

Av bfalk - 22 januari 2009 17:58


cristiano ronaldo



Av bfalk - 22 januari 2009 17:41


live på p3 guldgalan.

så bra låt, så snyggt framträdande. gör er själva tjänsten och kolla. ni blir inte besvikna.

kolla hans ögon, oooohmygaaad.

Av bfalk - 22 januari 2009 16:53


jag kom just på att det var ett tag sedan jag skrev sist. kanske bör uppdatera?


i måndags var jag på skolan. det kändes lite konstigt, lite ont men det gick. var hemma en stund när jag kom hem men sen gick jag till micke. vi kollade på handbollen sedan någon film. pratade en massa och så gick jag hem vid elva och toksov.


i tisdags efter skolan så mötte jag min mor, gick till guldaffärn och sålde lite saker. gick runt på stan en snabbis, hittade en skit snygg elvis tshirt som var alldeles för dyr men måste nog köpa den någon dag. jag fick jätte ont i höfterna efter ett tag, så då gick vi till dallan. dave gjorde världens godaste hamburgare jag någonsin ätit, blev proppmätt. satt där ett tag sen så kom uffe, jag blev genast gladare trots alla krämpor i kroppen. vi skrattade hela tiden åt hans roliga skämt. när han gick så kom ola, han sjung en massa för oss och det gjorde även peter, det var riktigt kul där. micke skjutsade hem oss, det var himla sjysst.


jag sov ingenting natten mot onsdag. jag hade så himla ont i höfterna, så jag var tvungen att sjukanmäla mig. jag försökte sova men jag vaknade hela tiden. när jag klev upp fick jag så fruktansvärt i musklerna som råkade gå sönder för ett tag sen. jag bara satt i soffan och kände tårarna. ush, det är verkligen jobbigt det här. jag bäddade ner mig i soffan och kollade på collateral, tom cruise är verkligen suverän i den filmen! när den var slut så kollade jag på låt den rätte komma in, jag blev verkligen fast i den filmen, men kollade inte klart på den för jag skulle se något på tven.

när mamma kom hem så kollade hon på min rygg, som var väldigt uppsvullen, läskigt. jag tog en varm dusch sen så var det dax för middag och handboll! har kollat på alla matcher som gått hitills, dom spelar så bra! nästan lika bra som det gamla gänget.

jag och mamma satt bara och kollade på tv på kvällen. läste bok innan jag släckte.


idag, torsdag. sov inte så bra inatt heller, ville vara hemma då det fortfarande gjorde äckligt ont i kroppen men vi skulle bara ha två lektioner så jag tog mig faktiskt upp.

jag kände mig inte glad när jag tog mig till skolan men fick träffa christoffer, det var två veckor sedan sen vi träffades tror jag :o men efter att båda varit sjuk så var vi inte sådär jätte pepp.

vi hade en lektion före lunch, då satt jag och fanny i datasalen och skrev lite till en uppgift. sen var det lunch sen såg vi en film med ettorna, en sång för martin. den var bra, sven wollter var bra i rollen.

efter filmen åkte jag hem, har inte gjort så mycket. funderar på om jag ska ta och färga håret så tiden går. ikväll är det handboll som gäller.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards