Alla inlägg den 18 januari 2009

Av bfalk - 18 januari 2009 13:33


igår, lördag.

jag såg sista avsnitten av true blood på dagen, åh vad ska jag nu kolla på? 

efter maten så låg jag och mamma i soffan, kollade på handbollen och sen somnade vi tills körslaget börjde - det ska jag aldrig se igen! jag blev skit förbannad när wells åkte ut, han är den enda som kan sätta ihop en kör snyggt och dom kan dessutom sjunga i takt.. jag skulle lätt betala för att se dom.

kollade på tv ett tag sen så lyssnade vi på musik, jag visade hur jag ska göra på open mind med mina gaylord kompisar. det kommer bli succè!

vid halv 2 gick jag och la mig och läste om vampyrer i blackeberg.


inatt så sov jag jätte bra bortsett från min förkylning. det jobbigaste som finns är ju när man blir täppt på natten, måste ta nässpray och sen vänta skit länge innan det släpper, när man är jätte trött och bara vill sova vidare.


idag, söndag.

har inte hunnit gjort så mycket än, duschat och käkat. ska snart börja städa, vi har inte tagit bort julgrejerna än så det ska jag göra. måste ju hjälpa till lite nu när jag legat däckad i en vecka. det är barr överallt, mest i mina strumpor tror jag.

imorn är det skola igen, känns skumt. har bara varit där en dag sen vi började, det är ju mindre bra. men det ska bli skönt att få komma tillbaka, träffa christoffer och lisa :) mindre kul att behöva prata med ett stolpskott, men det måste väl göras antar jag.

ikväll vet jag inte vad som händer, mamma ville att jag skulle hänga med när hon ska träffa marika, men får se om jag orkar med det. annars latar jag bara, efter den hemska städningen vill säga.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards