Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Shopaholic?

Av bfalk - 28 augusti 2009 22:45


Jag har hört att om man shoppar alldeles för mycket så kan det kallas en sjukdom. Ungefär. Man kan inte hålla i pengar och man slösar dom på allt möjligt; kläder, skor, smycken, smink osvosv. Oftast sånt man egentligen inte behöver och ligger bara hemma och skräpar med prislappen kvar. Jag måste erkänna att jag ofta handlar saker jag inte behöver, bara för att det var snyggt just då men inte nu. Jag älskar att slösa pengar, helst andras pengar, haha.

Jag drog en jätte snabbis på stan idag och köpte lite innan jag var tvungen att gå till Staffan och mamma för att få mat (det finns inte alltför mycket här hemma). Mamma hade gjort jätte jätte god mat! Något hon måste göra om. De tjatade lite på att jag skulle hänga med ut ikväll, vilket jag gärna skulle vilja men jag har så sjukt ont i min hals. Det har jag nu oxå. Jag vill bara att det ska försvinna, man hinner knappt veta hur det känns med en frisk hals. Jag har ju ont hela tiden.

Och trött är jag oxå, men det går knappt att sova. Jag pratade med Monica, min lärare från omvårdnad som blev riktigt förbannad på hur läkarna behandlar mig. Men tyvärr är jag ju van. Jag ska skrapa ihop pengar till en privat läkare tror jag, som kanske lyssnar på mig.

Har kollat på Transamerica nu, med Felicity Hoffman (hon från Desperate Housewives). Jävulskt bra film. Igår såg jag även Wallander - Tjuven och Righteous kill, DeNiro var som vanligt bra. Filmerna var helt okej. På tal om Wallander så såg jag en skådis från Kuriren filmen, en mcknutte är med där. Jag såg han på Statiol med massa andra mcknuttar. Det var nog dagens höjdpunkt.



 

Grå kofta och jeansleggings 


 

Jag var tvungen.. Så sjukt snygga skor!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards