Alla inlägg den 1 juni 2011

Av bfalk - 1 juni 2011 18:30

.. Jag har något tix på Snook? ("tix"= jag lyssnar på musiken hela tiden, jämt) Ja, alltså gruppen. Den splittrade gruppen som bestod av Oskar och Daniel. 

Om ni inte har märkt det; jag har smygt in rubriker som kommer från deras låtar samt bilder på dessa herrar. 

Snook är för mig en blandning av bra och rolig hiphop, de rappar om töntiga saker som en truckerkeps men även om hur unga människor mår dåligt, svenskar blundar för allt och hur man ska tro på sig själv, även fast man inte vet vart man ska riktigt. 



Snook var riktigt bra, men de är även bra solo. 

Älskar bra musik i mitt öra.

Av bfalk - 1 juni 2011 15:30

Av bfalk - 1 juni 2011 11:15

    

Det är en tänkar dag.

Det är en dag där irritationen växer i min kropp, så jäkla onödigt. Jag hatar när sån där energi tar upp allt. Hoppas det går över snart. 


Denna vecka jobbar jag HEEELA veckan, vanliga pass samt nattjobb. Jag kommer jobba ungefär hela juni, förutom när jag åker ner till Stockholm x2. Jag lär ju jobba ungefär hela sommaren oxå. Gott med pengar. 


Idag jobbar jag med morsan oxå, skönt som tusan!

Nej, kanske dax att försöka få bort onda tankar och onda människor ur skallen?!

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards