Alla inlägg den 14 juni 2011

Av bfalk - 14 juni 2011 17:00

Jag vet att jag tjatat, å vad jag har tjatat. Och längtat. 


MEN IKVÄLL, klockan 20.00, så kommer den där drömmen att bli verklighet!

Jag kommer få se Linkin Park live, det var längesen jag kände sådan lycka i min lilla arma kropp. Att jag sedan jag började lyssna på dom, att jag alltid drömt om att få se dom live, nu kommer hända, ja det är helt overkligt!

Så, jag lär ju flyga runt på små rosa moln, som jag brukar göra efter en konsert. 

Men det är mycket förväntningar, så jag hoppas grapparna gör dessa förväntningar sanna..


Ooooooh pirrpirr i magen!


   

Linkin Park live @ Globen, Stockholm. Jag köpte de bästa platserna, så förhoppningsvis ser man riktigt bra. Massa kort ska jag knäppa, och kanske lyckas filma lite..


Chester, syns snart! Och skrik djävulen, tack på förhand.

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards