Alla inlägg den 19 juni 2011

Av bfalk - 19 juni 2011 19:22

 

Idag har det varit en städdag. Efter två vakna nätter så måste man göra något. Snart kommer brorsan hem och det måste ju vara lite fint!

Jag har även tvättat, rensat lite kläder och så. Duktig jag. 

Ett litet minus är att handjäveln inte vill lyda mig, men jag tvingar den. Det gör lite ont ibland.


Skulle ha jobbat imorn oxå, men jag tog ledigt. Mår inge vidare. Känner att jag behöver få ta det lite lugnt!

Imorgon ska jag fortsätta, packa lite inför nästa resa samt en väska som jag ska hämta lite senare och ta hem till mamma.


Ikväll myser jag ner mig i sängen med Mord i sinnet, som går på 4+ senare! :)

Av bfalk - 19 juni 2011 15:30

Titta vilken snygg tröja jag har klickat hem! 

Det är en hoodie med dragkedja, hade varit lite roligare med en vanlig men det har inte kommit ut på marknaden i Sverige så man tar det man får!

Den är ändå så jävla snygg och jag kommer se grym ut i den!

Om några veckor ska jag nog inhandla mjukisbyxorna som hör till :)


Sons of anarchy - Back patch California - hoodie

Av bfalk - 19 juni 2011 12:45

Glömde totalt bort att jag filmade ju Black Army när vi var på Råsunda för en vecka sedan. 

Här är den;



Hjerta!

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards