Alla inlägg den 10 mars 2011

Av bfalk - 10 mars 2011 20:30

På kvällskvisten kommer de bästa tankarna. Jag måste bara dela med mig av vad jag senast tänkte på, trots att jag är mongotrött. 


Ibland blir man verkligen påmind av hur olika liv man kan leva. En människa jag har hängt med lite då och då verkar inte leva det liv jag lever. 

Jag pratade glatt om mina 'gaylords' som jag så fint kallar mina söta killar, som då ja, är gay (vilket alla som läser denna rad har förstått). Men det gjorde inte han. "Vad är en gaylord?" fick jag till svar. 

VA?! 

Lever vi inte på 2000-talet?

Visst, jag säger väll inte just det ordet så mycket, det är ju som att stoppa alla som är gay i ett visst fack, sånt gillar jag inte. Men ändå. Hallå? Och om man nu inte vet vad en gaylord är, då borde man väll ändå ha sett Gaylord Fucker!!


Och vips så kommer jag på vilken bubbla jag egentligen lever i. Hur jag lever. Vilka jag har i min bubbla. Det är så många jag har träffat som aldrig har sett något liknande. 

Jag vet inte vad jag tycker om just det. 

Men vissa saker som människor kläcker ur sig blir jag så förundrad över. Vad lever DOM för liv? 

Det måste iallafall vara tråkigt. 


Det var allt, tack för mig. Nu kommer jag slockna snart.


   

Av bfalk - 10 mars 2011 15:00

"Jag är inte paranoid. Det är bara det att folk förföljer mig hela tiden."


/Woody Allen

Av bfalk - 10 mars 2011 13:00

  

Matvanor:

Bästa maträtt? - Jag älskar typ allt.. Tacos, köttfärsås, kött å potatisgratäng är favoriterna
Bästa dryck? - Jag är beroende av drycken tropisk , som man blandar med vatten (5 för 20:- på ica!!!)

Hat dryck och maträtt? - Light drycker samt hemlagade köttbullar

Bästa alkoholdryck? - Allt utom öl. Helst JD, vitt vin och cider. Äsch, allt slinker ner

Använder du smör på smörgåsen? - Haha ja
Smågodis eller färdiga påsar? - Smågodis fifan!

Favoritglass? - Ööööhh.. Äter glass så himla sällan (ja jag är nyttigheten själv!)

 
Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad?  - Några tusenlappar går nog åt..

Har du mer skor än kläder? - Jag har nog lika mycket av varje. Kanske liite mer kläder

Favoritplagg? - Lackleggins/jeans och nån snygg tisha

Hatplagg? - Läju aldrig gå i en polotröja


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? - Jobbar

Vad vill du bli? - Råckstarr!

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? - Ja jag trivs bra med mitt jobb

Är lönen viktigast? - Man blir inte kvar länge om man bara är ute efter pengar om man har ett jobb som jag har. Men pengar är en stor del att man överhuvudtaget går upp på morgonen..


Boende:

Lägenhet eller hus? - Lägenhet, har aldrig bott i hus

Framtidsplaner med boende? - Ehhh.. Va? Om det finns en säng är jag nöjd
Litet eller jättestort? - Nått mittemellan? Blir så jäkla jobbigt att städa om man bor stort. 

Drömboende? - Mitt drömboende: 2a på Odenplan Stockholm, helst mitt emot Vasa's bar & matsal
Landet eller mitt i stan? - Mitt i stan!

Mysigt eller sterilt? - Mysigt. Vem fan är steril?


Lite allt möjligt:

Har du barn? - Nej..

Är otrohet okej? - Otrohet är inte okej, förbövölen

Älskar du någon? - Ja :) Det är mysigt!

Betyder familjen mycket för dig? - OOOJA. The Falks, la' familia <3

Tycker du om att dricka dig full? - Jag dricker ju då inte för att bli nykter. Snurr i skallen!

Hemmafest eller krogen? - Krogen! Jag gillar INTE INTE hemmafester

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards