Alla inlägg den 14 mars 2011

Av bfalk - 14 mars 2011 19:15

Fredag:


Jag och Staffan, han spelade och jag sjöng Leaving Home, dä va kul!


  

Sprattelvatten


Sator

 


Hejade på Sator's sångar och gitarrist, Kent Norberg.



 

Jag och pappade stylade!


Lördag:

 

Jag å min bestiz


Vi gifte oss! Sen råkade vi äta upp ringarna..


Moi, Jessican och lite av Josse.

¨

Hade förövrigt jätte kul i helgen, fast ganska mycket ont i magen på lördagen. Jävlar,

hoppas Josse hade kul, eftersom det trots allt var hennes dag :)

Jag hann med att träffa väldigt intressanta människor den här helgen. Det uppskattas.

Nu är vardagen åter här och jag jobbar som en gris, för att sedan ta ut alla galenskaper nästa helg igen.

Leka råckstar på helgerna är det bästa må jag ju säga.     

 

Av bfalk - 14 mars 2011 17:00

  


Jävligt många av oss växer upp, i en tid då förhoppningar brister 
framförallt åttitalister
Med bördan av våra föräldrars separationer i vår ryggsäck 
sitter vi och grinar över myggbett


Tyvärr har ofta den där skiten färgat oss
Men ändå kan vi knappt bärga oss 
o visa våra föräldrar att vi själva kan vara med nån tills döden skiljer oss åt
Vilket är svårt för - nu måste bara det egna förhållandet hålla
Så höga krav när vårt över jag tar övertag
o separationsångesten håller oss kvar
o man har det skit till slut, livet ut kommer vi nog pussla med alla dessa skärvor i vårt känsloliv
Försöka känna varje gång att det är "meant to be"
med olika motiv i, olika sängar kommer vi nog alltid 
låtsas som att det regnar


Regnet faller faktiskt ner i skrivandets stund 
Klishigt va, livet e' skumt den här går ut till pappa, 
..å till Danne och till mamma men framförallt så har jag skrivit ner den för Johanna


Sentimentalt, tänker tillbaks på flytten till Rissne
Jag lekte mamma, pappa, barn som visste för mycket
Ää, om solen skiner ska jag inte hänga,
Shit, jag måste verkligen sluta låtsas som det regnar

Av bfalk - 14 mars 2011 15:45

"Barney's got feelings for a girl! - Yeah, penis feelings!"

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards