Alla inlägg den 19 mars 2011

Av bfalk - 19 mars 2011 23:01

Idag vann AIK:s damer i bandy silver

Jag brukar säga att om det inte är guld är det inte bra. Men det var väll så bra det kunde gå, antar jag. 

Grattis till brudarna!


  

AIK
Av bfalk - 19 mars 2011 21:00

  

Jag hade en riktigt usel dag igår, men allt förändrades snabbt när Jessica och Alex kom till mig för en snabb förfest, sedan åkte vi till Stadshuset. Där var det riktigt bra musik som spelades, shit vad Mustasch är bra live alltså! Ville aldrig att det skulle ta slut, även fast konserten höll på jätte länge. 

Efteråt träffade vi alla männen, blev bjuden på JD av Martin i Lillasyster, jag yrade till en annan krog och mötte sedan upp en granne.. En kanon kväll och natt med andra ord!


Idag har jag legat totalt däckad i sängen, usch vad trött jag varit. Har inte ens fattat vad jag heter tror jag. Blandat med lite bakisångest så insåg jag att jag inte kommer lyckas festa ikväll. 

Så, med gårdagens smink fortfarande kvar så ska jag snart lägga mig i sängen igen och glo på film. Härligt!


Bjuder er mina vänner på "The man the myth the wreck" med Mustasch, denna låt skrev de efter att Ralf var helt galen på en spelning här i Sundsvall. Lite väl mycket Jack råkade han dricka..


Av bfalk - 19 mars 2011 19:45

   That's what you are
Believe -  I'm gonna have myself a ball
And I don't care if you don't like
How I act when I'm on top of your wife


I'm going down, I'm running up
I'm walking zig-zag and I'm tripping too much
So hold your fire, I'm coming through
I've gotta kill another bottle of doom

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards