Alla inlägg den 10 april 2011

Av bfalk - 10 april 2011 22:51

Säsongens andra match bjöds på 3-0 mot Mjällby, en skön seger. Och helst för AIK's nya spelare: Bangura. Bangura nummer två då (det finns ju en sedan tidigare).

Årets första 3 poängare! Bra Gnaget!


 

"Mohamed Bangura missade matchen mot Mjällby med en skada.

Då presenterades sig Ibrahim Teteh Bangura med två mål i 3-0-segern.

– De kom ingenstans. Vi hade bra koll på dem, säger Alexander Milosevic som debuterade i AIK:s backlinje."


AIK
Av bfalk - 10 april 2011 20:14

Gårdagen bestod av fest. Lite (mycket) alkohol. Lite dans. Lite tokigheter. 

Jag har varit väldans seg idag, bara legat i sängen och sovit eftersom jag snart ska upp och jobba vaken natt. Jag hoppas det går bra.. Tur att man har datorn :)

Fast jag hade ju hellre legat i min säng och degat lite till, som vanligt tänker man inte på att man blir seg dagen efter man festat, även fast jag börjar sent på kvällen.


Nu ska jag kika lite mer på tv, duscha och sedan knata iväg. 

Hörs!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards