Alla inlägg den 20 april 2011

Av bfalk - 20 april 2011 20:15

 

you're my perfect smoking angel

take a tripp to the sky, dance with me on the clouds

let me see those wings - and burning cigarette

Av bfalk - 20 april 2011 14:00


"..Finns det bärs, finns det Jack?"


Men na jävulst skön låt! Jerry Hoffmaestro STORT PLUS,hiih

Sommar, kräftor, och den här låten. WOHHAA!

Av bfalk - 20 april 2011 12:15

Jag drömde en dröm som ingen vill drömma. Jag lovar er. 

Jag drömde en dröm som var det värsta man kan drömma. 

Jag mår illa och undrar varför jag skulle drömma just det. 

Och jag kommer på mig själv att det var just en - dröm. Men jag mår fruktansvärt dåligt ändå. Drömmar ska faktikst vara fina, roliga, härliga! ÅÅH. 


Mitt i allt det hemska så ringde mamma, "haru tagit fram färsen?!" Nej, det hade jag ju naturligtvis inte gjort.. Och tack för att du väckte mig, något jag inte hade varit så glad för om jag hade drömt om någon snygging. Jag lät nog helt panikslagen. 

SÅ; bort bort från min hjärna hemska dröm!


Idag får vi se om jag orkar ta tag i min energilösa kropp, jag ska försöka ge mig ut på en promenad ner till stan för att handla smink och hårfärg. 

Jag har ju så bra musik på min mp3 nu, så ska locka kroppen med det.. Haha!

Puss!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards