Alla inlägg den 2 juni 2012

Av bfalk - 2 juni 2012 19:00

Jahaja, jag blev ett lättövertalat offer för fest igår. Jag kände att jag inte orkade sitta på min rumpa hela kvällen, så fixade mig och åkte till Hilda. Så mysigt att ses igen, kramas och snacka :) Det blev tillslut hon, jag och Robin som hängde under kvällen.

Det blev dock fest i hela huset lite senare, det var folk överallt!


Natten spenderades på tre olika krogar, det är mycket roligare att vingla runt så än att vara på samma ställe hela tiden. Jag hade svin kul, dansade och drack drinkar. Sedan var det en liten efterfest, samt en hunger som bara kunde mättas genom att knata till kebab city. Någon gång runt 6-7 så somnade jag gott bredvid Hilda i sängen..


Och idag då? Jag lyckades ta mig till Södermalm, var där ett tag sedan fick jag äran att jobba några timmar. Jag har inte mått så dåligt så då kan man ju faktiskt ställa upp! Jag hade inte gjort nått vettigt ändå.

Imorgon ska jag jobba natt, har beslutat att försöka sova där i lägenheten fast det står en fläkt som låter som en traktor i köket. Ska bli spännade att se hur det kommer gå, men orkar verkligen inte åka hem till mamma för att sedan åka till jobbet igen!

Ja, och nu vet ni det.

Hade en riktig kul fredag, tack och lov! :)


Nu ska jag återgå till arbetet.

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards