Alla inlägg den 29 juni 2012

Av bfalk - 29 juni 2012 17:00

Ibland får jag snilleblixtar och kan komma på saker, att fixa saker. Det är roligt hur man kan få någon idé och bli lite nöjd sådär och när man gör saker själv så har man ju faktiskt något helt eget (copyright mother'fucka).

När jag var i stugan så åkte vi på en biltur, vi åkte in på en blomaffär och där hittade jag en jätte söt prinsesskruka som jag köpte. Jag hittade även snäckor, som man kunde köpa på lösvikt (hur smart är inte det, dock köpte jag fööööör mycket). 

Istället för att plantera en blomma så la jag i snäckorna och tryckte sedan ner alla mina smink tillbehör. Så fint!

Men eftersom jag har sjukt mycket av allt så får de precis plats. Men jag är nästan stolt att jag faktiskt har kvar det där med att kunna fixa sånna här saker, jag gjorde det jätte ofta förut. 

Men det blev ju lite gulligt, eller huuuuuuur..


   


Vad tusan ska jag göra med resten av snäckorna är ju nu frågan jag ställer mig själv..



Av bfalk - 29 juni 2012 09:45

 

Och så var mina vilodagar över, nu är det jobb som gäller - hela helgen! Jag är jätte festsugen men jag får vänta tills nästa vecka innan jag drar på mig festskorna. Jag hoppas dom här 3 jobbpassen jag har nu går fort fram, jag har jätte mycket att se fram emot nästa vecka. Den som väntar på något gott.. :)

Jag känner mig iallafall utvilad efter dagarna i stugan, så skönt. Hoppas man får komma tillbaka dit snart, det är som att ladda batterierna. Nu vet jag varför min mobajl blir ledsen när den är urladdad.. Typ.

Och vad fan hände med Tyskland igår då?! Jävlaskitfaaan. Blev så arg så kunde inte sova inatt. SÅ GÅR DET. Wääääh.


Nu ska jag väll packa ner mina matlådor, snart kommer min käre mor och hämtar mig. Hon ville skjutsa mig till jobbet? Wtf? Det är tokigt, eftersom hon precis själv har jobbat. Men tacka och ta emot, jag gillar verkligen inte att åka buss.

Ha en fin helg alla fina människor där ute, 

puss.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards