Alla inlägg den 1 juni 2012

Av bfalk - 1 juni 2012 15:22


Halloooooo! Idag har jag hunnit med mycket även fast klockan fortfarande är barnet. 

Imorse åkte jag iväg till VC för att återigen lämna in massa blodprover, och som vanligt blev jag äckligt nervös. Det där med blod är ju inte det mysigaste. Jag kollade bort och hade två sköterskor som surrade öronen av mig, varav en har väldigt stor koll på mig, haha. Det blir så när man springer där jämt antar jag.. 

Efter det tog jag en promenad till lägenheten på Södermalm. Mötte även mamma där. Där i lägenheten var det TOKVARMT för det står nån grej där som ska göra att det ska bli torrt efter läckan. Det ser förjävligt ut alltså. Dessutom mådde mina blommor bajs och hade nästan dött.. Måste dit igen och vattna dom tror jag allt. Hoppas man får några nya blommor av sin käre mor sen.. 

Efter det åkte vi ner på stan, handlade lite och käkade lunch på City, sjukt gott! :) Sedan åkte vi till mormor och lämnade lite grejer. Hon var på jätte gott humör och skämtade mest hela tiden. Hon tyckte jag skulle gå till en "kuckiliku"doktor med mina leder.. Alltså en hokuspokus doktor. Ja, varför inte. Tror dock inte det finns sånna nuförtiden, haha. 


Efter många svängar hit och dit är jag åter hemma. Sitter i sängen och funderar på vad jag ska hitta på. Jag är så sjukt trött så kommer säkert somna snart, så rolig är jag.. Mamma frågade om jag inte skulle ut och festa nu när jag väl är ledig, "nu när jag är ledig är jag för trött för att göra något", blev svaret. Jag låter säkert jätte tråkig, men det är så skönt att slappa i mjukisbyxan. Och jag har blivit mindre sugen på alkohol ju mer jag varit ifrån det. Helt sjukt. Det trodde jag ju då inte!

Ja, man ska ju då aldrig säga aldrig man kanske hittar på nått vettigt ändå denna fredag!


Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards