Alla inlägg den 12 november 2008

Av bfalk - 12 november 2008 20:35


hur kan folk söka på dom konstigaste sakerna på google och komma till min blogg?

bra gjort folk, hoppas ni fortsätter så!


nu måste jag ta mig i kragen


rock on!

Av bfalk - 12 november 2008 20:25


idag har det varit en bra dag, som dagarna hittills har varit :) trivs på praktiken, alla är så gulliga!

slutade halv fem idag, snabbade mig hem - döhungrig. så jag gjorde iordning sallad och paj. det var så gott, men blev så mätt! efter det satt jag vid datorn en stund sen har jag skurat råttburen och diskat. ska bara skriva några rader eftersom jag ska duscha innan efterlyst och insider börjar, ska bli intressant att höra om killen som fick sparken för att han var med i ett rockband.. fan, vad arg jag skulle bli om någon dömde mig för mitt utsèende eller vad jag gör på fritiden. skulle nog aldrig vilja jobba mer.


nu har AIKtröjan kommit oxå, hoppas den passar perfekt.

btw, sa jag att jag ska se backyard två gånger nästa år? ;)

tjatjat och inte blir det bättre heller! jag vet att ni gillart.


jag blir tokig på alla tokiga människor, ibland funderar jag på att byta nr och bara ge det till mamma.. om det nu är mycket bättre ;p hoho.

nej, nu svamlar jag bara och då är det en tråkig blogg har jag lärt mig!


på återsèende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards