Alla inlägg den 22 november 2008

Av bfalk - 22 november 2008 17:56


somnade ganska sent inatt, med båda katterna i sängen. myspys!

sov som en stock till 10 sen tvingade jag mig själv att sova till 12.

jag käkade lite, kollade på 'sweet 16' på mtv.. jadu, vad ska man säga om det. snorungar. sen duschade jag, när jag var klar så satt gisse och micke i soffan och glodde ;p haha, då fick jag en sen födelsedagspresent - en AIK filt! assnygg och jätte mysig. micke fixade vår nya tv oxå, men det var jag som fick fixa alla kanaler!

när dom hade åkt sminkade jag mig och fixade håret. har inte gjort så mycket mer, jag har pratat med anders i telefon några gånger. det blir nog sabaton ikväll, om det finns biljetter kvar. får se hur allt blir, men har en biljett till han så vi ska träffas anyway :)


nu är jag skit hungrig, huset ska bjuda på kött, potatis och bearnesesås! me love it.


på återsèende pusspuss&kram

Av bfalk - 22 november 2008 00:36


nu har jag gått runt och försökt vara jätte positiv, hela tiden! sådär äckligt positiv. "ja, men det finns folk som har det betydligt värre" "allt kommer bli bra" "jag kommer bli frisk". jag tror fan det funkar. allt flyter på, jag mår bättre och dessutom så har jag fått hur söta sms som helst nu, två dagar i rad! hjärtat slår runt lite och jag lér. det är mysigt. observera nu att jag inte är kär. så lätt ska vi inte ha det.

men att en person längtar tills han får se en, det är ju endå ganska gulligt. så imorn ska jag träffa mr.frääääänsson


mitt mående då, när det är helt stilla och tyst och ingen hör mig är jag väldigt orolig. orlolig att sjukdomen ville titta fram igen, dock inte lika våldsamt - men endå. det spreds sig så fort den här gången, på olika ställen. det är läskigt. konstigt att jag bara fick en salva.. och ingen undersökning.

jag har ingen tillit till dom där jävlaapärslen som ska vara staffet läkare!! med det skrivit, så kanske det blir bättre.

nej, lite humor i vardagen så löser sig allt.

tur att man har en mamma som kan leka doktor och kolla ner i halsen på mig, helt gratis dessutom. kul att hon är ute och roar sig ikväll med gisse och micke! :) synd att jag inte kunde hänga på.. undra om man ska våldgästa dom imorn.. jag saknar min brorsa, sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åå mycket!

såg han en snabbis idag bara, mamma har tydligen köpt en ny tv. platt tv. stor som ett as, nu kan vi iallafall se på tven. den gamla är ju minimal har jag kommit fram till.

synd att man inte kan skryta om sin egen, där det bara är 3 kanaler på. yää.


idag har jag haft grymt tråkigt, jag har klippt sönder ett par killjeans i ren frustration. tror att jag råkade klippa för mycket. ju mer man ser, dessto bättre kanske, man ska kanske köra utan trosor oxå.

såg på 'i know who killed me', den var äcklig.

har gosat med mina djur och sett på idol. tur att snyggingen gick vidare. jag har inte haft ett liv idag känner jag, man ska ju ta vara på tiden här på jorden. nej, så ska vi inte tänka nu.


jag ska nog sluta skriva nu, känner att jag skriver strunt. nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen!


på återsèende pusspuss&kram


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards