Alla inlägg den 23 november 2008

Av bfalk - 23 november 2008 17:10


igår drack jag nog lite för söta drinkar, jag blev söt! nerjrå skoja bara, mådde lite illa. träffade lasso på bussen, surrade med han till stan sen tog jag ut pengar och gick till papi uffe :) vi tog oss en rökare och pratade om olika saker, men mest om konserten. när vi sagt hejdå hör jag hur han skriker: "JAG ÄÄÄLSKAR DIG!! PAPPA É BÄST, HAHAHA" åh, det blandat med konsterten var bäst :'D

när jag gick till pipline så träffade jag anders, fick världens största kram :) vi stog ute en stund, med hans kompis oxå. vi gick in, anders spelade luftgitarr med mina armar sen ställde vi oss på ett golv som var lite högre än det vanliga golvet. där såg man allt! det var skönt att slippa trängas med alla knäppisar. det var sjukt litet där inne och tokvarmt. fattar inte hur folk kunde hoppa exakt hela konsterten ;p dom måste ju vara nöjda med publiken, dom var helt crazy.

sabaton var skit bra iallafall, himla röj hela tiden! sångaren var så cool! mums. jag är glad att jag gick dit och såg dom, jag hade bara lyssnat på någon låt innan - vilket kan vara bra. och att man kan börja lyssna på ett nytt band. dom körde en låt till alla som gjort en utlandstjänst, då tänkte jag på brorsan.. men nu är allt sånt där klart, tackolov.

efter konserten pratade vi lite, mina öron ville dö så jag åkte hem. johan hörde av sig oxå :) sweeeet. vi lär ska festa på fredag iaf! bara han inte tvingar upp mig på scenen igen.. hua.


det var skit kul att få träffa anders igen, nu ska vi inte gå in på detaljer men som jag skrev på bdb kändes det annorlunda. det var kramkalas, det är typ det bästa som finns! vilket kön som helst så är det mys att kramas!

han bestämmde att han skulle komma på fredag till moi. då blire nog fest hos josse sen utgång, men får se hur länge vi är där. men han skulle vara här på lördagen oxå.

när jag kom hem på natten så trodde jag att jag skulle frysa ihjäl. det var sjuuuukt kallt på bussen och när jag kom hem la jag mig i sängen med täcke, filt, tjocktröja och elementet på högsta. kollade lite på en film sen somnade jag.


idag låg jag i sägen till klockan tre, då gick jag och duschade och så.

har inte gjort mycket idag, men nu måste jag faktiskt ta in en hel hög med kläder i garderoben och städa upp lite.


på återsèende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards