Alla inlägg den 20 november 2008

Av bfalk - 20 november 2008 17:18


det är kämpigt. jag fick ta medicinen som jag blir knäpp av för att minska smärtan lite.

blev smått överaskad tidigare idag när anders ringde, det gjorde mig glaaad :) vi pratade om allt möjligt, han skulle komma hit på lördag och ville träffa mig. mja, kul att jag är sjuk. kanske kan säga hej iallafall, det var trots allt sjukt längesen vi sågs. och han sa att han kanske börjar jobba i sundsvall. det skulle vara kul, då kan man umgås mer! jag är i behov av att få vara med en vettig karl + rolig + snäll.


jag har sett på 'sid&nancy' idag, den var väldigt mörk och dyster. men han som spelade sid var oerhört bra! jag måste läsa boken oxå.

jag har inte så mycket att skriva om, men var tvungen att skriva om glädjeämnet för dagen! allt är inte bara dåligt, trots allt.

ikväll blir det medium, sen vet jag inte. måste försöka få någon sömn nån gång.

får småpanik att jag missar av praktiken, men vad ska man göra? det är ju inte mitt fel att det blir såhär tokigt, och att man inte blir undersökt riktigt. tur att dom förstår där borta.

jaja 

ha det bra sålänge

puss

Av bfalk - 20 november 2008 12:42


inget har förändrats, har haft en jobbig natt, men fick sova ut dom sista timmarna innan klockan slog 11 och jag gick upp.

jag har ont, duschen idag var så jobbig men nu ligger jag nerbäddad i sängen. tack för att man har en tv och dvd, då filmerna gör dagarna. hoppas allt blir bättre i helgen, orkar inte med det här.

man kan få biverkningar av salvan, vem har fått det? jag har sån tur.


jag är trötttt!


på återséende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards