Alla inlägg den 25 november 2008

Av bfalk - 25 november 2008 22:18


hejhejhallådär!

igår jobbade jag kvällen :) det känns alltid lite jobbigt att vandra iväg lite senare och så, men allt blir bra när man väl kommer dit. trivs så sjukt bra där! jag kan väl få vara kvar där?

kvällen gick himla snabbt, lasta av en gubbe på akuten - fram och tillbaka. letade mediciner i hela sjukhuset minst en timme. dona och greja!

när jag kom hem snabbduschade jag sen hoppade jag i sängen, till min älskade filt :D när man inte har en karl som ligger där och värmer en ska man vara nöjd över det lilla.

det är så sjukt kallt inne i lägenheten nu, jag tror jag kommer avlida snart! jädrans dåliga väggar och dörrar som inte kan stänga ute vintern. och elementen blir ju inte ens varma, om jag sätter på högsta värmen kräver jag att det ska bli bastu i rummet, men icke.


imorse ville jag sova vidare, men det fick jag inte. jag masade mig upp, i ilskenhet. det var nog nästan bästa dagen idag tror jag? eller jag vet inte, alla dagar har gått bra hitills men idag fick jag så mycket beröm! "jag verkligen ser hur ödmjuk du är, en riktig pärla - jag blir så varm i hjärtat när jag märker hur du är". jag tar verkligen åt mig, jag blir jätte glad! för jag vill vara bra på det jag gör!

jag satt ungefär en timme och pratade med en patient om allt mellan himmel och jord, det var kul. sen så kom min andra handledare och ville ta med mig till akuten! haha, får se hur det blir med den saken. även då blev jag kallad pärlan.. jorå, det passar min hardrock image!

efter jobbe gick jag till sjukhuskiosken, handlade lite gott och en tidning + halebop pengar.

när jag kom hem pluggade jag lite tills jag fick skrivkramp i handen, sen lyssnade jag på as bra musik! det blir jag verkligen glad av märker jag, när jag får lyssna på det jag verkligen gillar och blir glad av. vad skulle jag gjort utan min älskade musik?


när jag satt på msn så skickade jessica lite fler bilder från fotograferingen, både hon och linn gillar dom men som vanligt ska jag vara fjollig och hitta fel. men om människor (mest sötingar) diggar dom, så kommer nog jag oxå att göra det så småningom. gisse och mamma älskade bilderna hitills iaf, puh! hihi.


längtar tills på torsdag, då kommer brorsan och gisse hit och käkar sen blir det en tur till dallan med god cider och trubadur. hoppas johan kan komma dit :) my honny gaylord.

nu måste jag borsta tänderna och krypa ner under täcket.


på återsèende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards