Alla inlägg den 25 maj 2010

Av bfalk - 25 maj 2010 21:27

Idag inhandlades det två par leggings/strumpbyxor(inte med på bild), brillor och shorts!

    

 

Från Åhléns och Carlings.


Jag kände mig inte alls som en levande Carlingsdocka när jag gick in i affären, kläder och skor jag hade på mig var därifrån.. Haha, konstigt att jag inte fick jobb på direkten!

Av bfalk - 25 maj 2010 18:45

 

   

   

    

Av bfalk - 25 maj 2010 14:20

  

Nu har jag precis blivit klar för dagen!

Jag har varit ganska seg idag, jag får för mig att det beror på min allergi. Tydligen så kan man bli jätte seg och trött av det. Eftersom jag bara har det på sommaren så glömmer man lätt hur det är efter en lååång vinter.

Idag har jag några ärenden att utföra, springa en snabbis på stan, sen hjälpa till i Staffans lägenhet, måste hjälpa mamma att skura fönstren eftersom hon är sjukt höjdrädd (hon klarar inte ens av att stå på en pall), sen ska vi gå till Oscar - en krog i stan för att hämta brorsan's bankomatkort (ni kan ju klura ut varför det ligger där..) och sen ska vi äta middag på stan! Jag tror nog att det blir Dallan, tillsammans med det och en cider i magen borde jag ju bli lite piggare tycker jag allt.


Ikväll är det Mission: stanna upp så länge som möjligt. Imorgon ska jag ju jobba natt på jobbet, samt natten efter det. Jag får se hur det går helt enkelt. När jag är nere på stan måste jag köpa nått gott till natten, typ en sallad eller en sån där god macka de brukar ha på affärer.


Nej, nu ska jag borsta mina gaddar innan jag åker.

Puss.

  

Av bfalk - 25 maj 2010 13:00

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Just nu har jag mjukisbyxor och en BYB tshirt, men ska byta innan jag åker ner till stan!

Vad använder du just nu för skor: Några av alla mina skor.. Fast har ju inga på mig just nu.
Favoritfärg på kläder: Svart.


Senaste person som
Sov i din säng:
Hmm.. Jäklar, kommer inte ihåg! 
Du pratade med: Staffan var det nog.

Du delade en drink med: Jag delar inte med mig! FIFAN.
Du gick på bio med: Det måste ha varit morsan.
Du gick på stan med: Jessican, igår! 
Skällde på dig: Haha, det var nog Staffan.
  
Senaste
Låt du hörde:
Shwayze - Sally Is A ...
Film du såg: Public Enemies.

Mat du åt: Makaroner och köttbullar käkade jag igår.
Kram: Gudfar.
Puss: Eeehhhh... Kommer inte ihåg det heller, livet är hårt för en celibating!

Fest: Festade gärnet i fredags.
Känslan: Jag har inga känslor såhär tidigt på dagen.
Resa: Var väll alla trippar till Stockholm i Januari.

Glädje: Igår, när jag märkte att den nya mp3n verkar funka som den ska, haha!
Dröm: Inatt drömde jag att Bingo Rimér skulle fotografera mig, men sen gick han bara iväg. Jag följde efter och var skit arg..
Boken du läste: Just nu läser jag Slash boken, innan det kommer jag inte ihåg.
Personen du träffade: Staffan igårkväll.
Personen du pratade i telefon med: Det var nog mamiii.
Personen du fick sms av: Mamma, men fattade inte det smset. "Det är jobbigt", jaha?!

Gången du åt en 7-eleven korv: Jag köper bara coca cola på 7-eleven.

Gången du var utomhus: Igåååååår.

Gången du sov: Jag tror banne mig jag sov inatt alltså.. Hängde ju med Bingo!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var i fredags, när brorsan var här hemma :)
Saken du köpte: MP3 och ett linne.

 

Om dig
Namn: Bella
Ålder: 20 fina år
Smeknamn: Tjockis, Bellis, Lillfalk, Bellabus, osvosv..
Syskon: En storebror, Micke.
Sysselsättning: Rockstjärna.
Bra egenskaper: Bra på att lyssna, diskutera och skratta.
Dåliga egenskaper: Blir lätt tjurig, inget tålamod, hatar att förlora.

Linje/klass: INGEN!! Hallelujjaaaahh!
Hårfärg: Svart som natten.
Ögonfärg: Blåa.
Skostorlek: 37. Det känns som att ni lägger just det på minnet...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards