Alla inlägg den 29 maj 2010

Av bfalk - 29 maj 2010 22:20

Jag har fixat hem en hel hög med nya filmer, tänkte poppa popcorn och kolla på en nu. Först ut blir Bröllopsfotografen, har velat sett den ett tag nu!

Eftersom Smala Sussie var helt underbar antar jag lite att den här också är det.

Fast jag hade nog velat gått på gayklubben Alexis ikväll.. Så tänker man så fort bakisheten har försvunnit nämligen.


Ha en bra lördag sötisar!


Av bfalk - 29 maj 2010 21:34

..Hur ni ska gå tillväga om ni vill lära er att hångla, ta hjälp av google så kirrar dom det åt er!

Stoppa in tungan i usbporten bara...

  

Av bfalk - 29 maj 2010 19:15

Idag har inte varit en lätt dag, jag har varit alldeles för bakis. För mycket bakis. För bakis för mitt eget bästa.

Jag har mest legat i soffan och skrikit till Staffan att tycka synd om mig. Gick ganska halvdåligt.

Brorsan var här en snabbis på dagen och gjorde narr av mig.. Syskonkärlek var det ja.


Gårdagen spenderades på Dallan och Allstar. Andreas var DJ så vi stod på gästlistan, skönt att inte slösa pengar faktiskt. Det slösades på sprit istället!

Träffade jätte mycket folk man kände, hängde med Promoe och dansade en skvätt. Synd att Jessican åkte tidigt, men det är sånt som händer. Hade iallafall jätte kul med tjejen min! :)


Nu ska jag faktiskt käka gratäng och jätte mycket beasås... Tycker jag förtjänar det.

Här kommer det bilder från helgen:

  

  

  

  

  

  

 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards