Alla inlägg under maj 2011

Av bfalk - 7 maj 2011 20:45

.. Ligger jag i sängen, glor på film och mår illa. 

Det har helt klart varit en bakisdag, har inte gjort mycket vettigt idag. Förutom att tvätta lite, som verkligen behövdes. 

Sen har jag bara glott på tv och sovit. 


Idag är det en sån där lördag som man måste vara vaken länge, vaken natt väntar imorgon..

Även fast jag inte skulle varit bakis så hade jag nog slappat lika mycket, det är lite smått drygt att vara dålig, även fast man inte börjar förns kl 22 på kvällen. Man känner att man förtärt alkohol så att säga.


Glor på Adam Sandler ikväll, 21.30 på kanal 5!

Av bfalk - 7 maj 2011 19:30

 

Den finaste, snabbaste och kaxigaste rappare. Sveriges bästa, helt klart.

Herbert 'Afasi' Munkhammar.


Av bfalk - 6 maj 2011 21:48

Nu är det såhär, att nu är det inte Bellas blogg längre... Inte detta inlägg i alla fall. Nu är det tant Sandra som skriver. Och nu ska ni få höra kära barn. På min tid, då fanns det väggluss och bladluss, flatluss och bokluss, åh, du milde herpes. 


För att blir lite mer seriös... Vi har ätit speghetti och k-sås(!), druckit vuxen-saft, pratat allvar, skrattat oseriöst och rökt lungräddning. 

Om en stund vankas det Allstar. Rumpskak, klimakteriesvett, turkragg och en massa andra hyss. 


Jag vet inte vad människan som äger denna arma blogg förväntar sig av detta inlägg men jag skiter i vilket, det här blev bra det.


Nu tog orden slut... Och för att ni ska slippa en massa ordbajs så avslutar jag detta inlägg med: "Du vill ligga med mig... Men det går inte!"


Pussåhej kyss en tjej.


 

Av bfalk - 6 maj 2011 14:00


IT destroys even the greatest of people. 

Av bfalk - 6 maj 2011 11:15

Tjoho!

Fredag idag, känns på något sätt som alla andra dagar. När man inte jobbar så blir det väll så. Grått och tråkigt. 

Nu sitter jag i soffan, tillsammans med en mamma, hon har precis rakat min skalle och så har jag fixat mig. 

Snart ska vi knata ner på stan för lunch, ska bli smarrigt! Måste även köpa lite köksgeråd (heter det så..?) för kom på att jag glömt att jag inte har någon konservöppnare här.. 


Jag får se vad som händer denna fredag, är riktigt förkyld. Eller så är det allergin som är riktigt dålig idag, jag mår inte alls nå bra. Undra om det är den där Jessica som var tvungen att smitta mig med snor och jävulskap..?

Om jag blir lite piggare så kanske det blir ett glas vin eller två!

Men, dagen är fortfarande ung. Leva i nuet var det ja.


Puss!

(ja, kaxiga rubriker hela tiiiiden..)

Av bfalk - 5 maj 2011 16:30

De fem godaste sakerna du vet:

Kött, potatisgratäng, beasås

Egengjord sallad

Kycklingröra med spagetti

Grillat

JD&cola


 

De fem bästa sakerna att göra:

Vara i Stockholm

Gå på konsert

Vara med familj&vänner

Shoppa

Festa som en idiot


Enligt dig de fem bästa skådespelarna:

Johnny Depp

Brad Pitt

Noomi Rapace

Matthew Gray Gubler

Tuva Novotny


  

 



Dina fem favoritbloggar:

Jag läser knappt bloggar, och när jag gör det hamnar denna på första plats:

Classe


           

Fem favoritböcker:

Slash

Människohamn

Den långa vägen ut ur helvetet

Mötley Crüe - The Dirt

Snabba Cash


    

Fem favoritband/artister:

Backyard Babies

Linkin Park 

Marilyn Manson

Thåström 

The Strokes


  

           


Av bfalk - 5 maj 2011 11:45

.. Going out swinging' med min vän Jessica! För första gången ska jag åka bil med henne oxå, efter att hon fått körkort. Det ska bli spännande, kommer jag få henne åka av vägen eller klarar hon detta? Ojoj vilken spänning.. 

Vi ska först hem till morsan och hämta lite, sen är det shopping! Dock av ganska tråkiga saker, så som mat och lite andra grejer. Har skrivit en handlingslista (som är rätt känd nu, folk verkar gilla mina listor) så nu är det bara att tuta och köra!

Jag hoppas det inte slutar med att man bränt jätte många pengar, men om jag känner mig rätt så hittar jag väll mer än vad som står på listan..


 

Väldans skönt att få skjuts oxå, ibland har man tur! :) Om ni ser oss idag - var inte rädda, det är såhär vi är. På riktigt.

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards