Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av bfalk - 22 oktober 2011 18:30

 

Jag må vara ung och dum men inte den, som är den som knullar runt 
Men du väljer ändå att kalla mig mansgris, 
shut the fuck up och sätt dig längst fram i taxin! 


Av bfalk - 22 oktober 2011 13:00

Jag gör inte ofta reklam för andra här på min lilla plutt-blogg men någon gång måste ju vara den första? 

För nån dag sedan kunde man läsa att melodimetallarna Lion's Share är aktulla med sin sjunde skiva.

Och varför skriver jag detta då? Jo, för att jag är uppvuxen med Lasse Criss som spelar i bandet. Och det är så roligt att det går bra för dom, dom är inte så stora här i Sverige men desto större utomlands! 

Både min mamma och pappa är kompis med Lasse så jag var ofta med han och hans mamma när jag var yngre, en väldigt snäll man!


  

Pappa, jag och Lasse i Stockholm


"The songwriting for the seventh LION'S SHARE album is going great. So far we have music and vocal melodies written for six new songs that we are really excited about."

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards