Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av bfalk - 27 oktober 2011 22:19

.. Ibland förtjänar man något fint, till sig själv. Jag tycker att jag förtjänade något idag efter att ha jobbat så mycket och gjort ett väldigt bra jobb. KLAPP PÅ AXELN OCH HIGH FIVE!

Efter att jag varit på möte idag så köpte jag en tidning. Med min man i :) Skuttade glatt hem med min belöning!


 

Av bfalk - 27 oktober 2011 15:30

  • Marilyn Manson. Efter att jag sträckläst The Long Hard Road out of Hell så insåg jag hur smart och rolig mannen är. Hans texter är underbara och är ofta samhällskritiska, vilket är mucho inspirerande!
 
  • Criminal Minds. - Och nej, jag menar inte nu att jag blir inspirerad av alla mord och vill begå något liknande. Utan skådisarna som är så fruktansvärt bra, hur de jobbar och hur jag faktiskt skulle vilja jobba inom BAU.
 
  • Leif GW Persson. - Ja, detta för mig ju direkt till GW. Min stora idol inom ämnet. Att få vara lika smart som honom skulle vara en gåva.
 
  • Joakim Thåström. - Han och hans musik är det enda som får mig att slappna av. Nuff' said.
 
  • Elvan Falk. - Mer känd som 'mormor'. Så totalt svinfrän tant, jag hoppas att jag kommer få vara lite som henne när jag blir gammal. Vitt hår, dricker whiskey med granntanterna, vägrar rullator, säger precis vad hon tänker och tycker. Sa jag att hon är 94 år..? Hon inspirerar mig att fortsätta göra som jag själv vill, gå min egna väg.
 
  • Andreas Tyrone Svensson. - Kläderna, sminket, musiken.. Mannen.
   
 
  • Gilbert Grape. - Världens finaste rolltolkning, killen som bara ville vara till för alla andra men någonstans glömde sig själv. Insperation att man alltid ska komma ihåg sig själv.
 
  • John Ajvide Lindqvist. - Sveriges bästa författare, helt klart. 
 
  • Bowling For Columbine. - Michael Moore's bästa dokumentär. Mycket tänkvärd. Mycket bra.
 

Av bfalk - 27 oktober 2011 11:41

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards