Alla inlägg den 18 maj 2012

Av bfalk - 18 maj 2012 15:30

Dregen har designat en alldeles egen klocka! 

Och gissa huuuuuuuuuuuuuuuuur mycket jag vill ha den, helst nu på en gång! Synd att den var skit dyr och jag själv kommer nog aldrig kunna köpa den. 

Jag ska lätt önska mig den här i födelsedag, eller kanske inflyttningspresent?! Man måste ju trots allt veta vad klockan är..


 

Av bfalk - 18 maj 2012 08:45

 

Och så var det helg igen!

Som vanligt så jobbar jag, jag har nog jobbat varje helg i flera veckor nu.. Men det är skönt som fan, man tjänar ju storkovan och jag behöver lägga undan pengar nu när jag ska flytta! Och på tal om det så ska jag få både säng och tv, här snackar vi snällhet! Lite surt att jag jobbar just denna fredag, jag missar Gilby Clarke som kommer hit till stan. Shit, sådan storhet var det längesedan det var här! Hoppas han ställer in, hihi..

Igår så åkte jag åter till min mor, jag var ute i god tid för engångsskull, pallrade mig ner på stan för att handla lite innan jag åkte hem. Men var det öppet? NÄÄ. "Det är ju en röddag!" säger mamma, jaha, men inte tusan tänker jag på det. När jag jobbar som jag gör så tänker jag inte på sånt skit. Jag blev arg och ville kasta grus.. Gick in på hemköp och köpte en ost (kan inte äta den som finns hemma) och sedan fick jag vänta på bussjäkeln jätte länge. Och på toppen på isberget så regnade det hela dagen och var grått, tråkigt som tusan.

När jag kom hem så kollade jag lite på hemmafruar, sedan rensade jag ut mina garderober. Har lovat lill-Ida att hon ska få allt jag inte vill ha längre. 

Jag färgade även mitt hår, jag var så säker på att jag såg bruna inslag i det svarta.. Jag vet inte om det är så, men om jag får för mig nått måste jag åtgärda problemet! Och konstigt nog så var det lättare att färga 40 cm hår än när det är kort. 

Jag kollade även på hockey, hela fyra matcher visades på 4an. Dock känns det ändå inte som att det är VM, vissa matcher är sjukt lama. Men jag älskar sport, väljer hellre att glo på det än nått sugigt program. Dock så åkte ju Sverige ut, DOM SOM SKULLE TA GULD förfaaaan!! OBS! Enligt alla i media.

Ja herrigud.. Den som har sett deras matcher kan ju säga motsatsen, som det också blev. Sverige suger i allt, i alla sporter. Jag har ju alltid sagt det, men tror inte man får säga det sådär högt. 


Nu ska jag alldeles strax ta bussen ner till stan, ska nog handla kakor eller godis så jag har på jobbet.. Jag blir alltid så sjukt sugen på allt när jag är där, lika bra att ladda upp. 


Puss på er, ha en fin fredag! :)

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards