Alla inlägg den 8 maj 2012

Av bfalk - 8 maj 2012 16:29

Ikväll kommer det smälla högt i underbara Solna.

Ikväll är det årets sista derby på Råsunda.


AIK - Djurgården.

Nästan 28000 har köpt en biljett; det kommer vara bangaler, sång, hat och en väldig nervositet. 

Shit alltså. Det kommer bli kaos, det är jag säker på. Black Army kommer ösa på som att det inte fanns någon morgondag.

Och jag ber till gudarna, som jag alltid gör.


Framåt stolta AIK!!



"Ikväll är det dags. AIK - Djurgårdens IF, vårt sista hemmaderby på Råsunda någonsin. 121 år av rivalitet, varav 75 år på Sveriges nationalarena. Kom igen Gnaget!"

AIK
Av bfalk - 8 maj 2012 10:30

 

Idag ska ut på äventyr. Först förändra mitt tråkiga utséende, jag hoppas verkligen det blir bra. Och lite mer än så säger jag inte, jag älskar att ha hemlisar. Om ni är snälla så kanske jag lägger upp en bild senare. Dock så fortsätter äventyret efter detta, jag älskar äventyr. 

Nästa äventyr som står på schemat är också lite hemligt, SORRY. Jag gillar att säga A men inte B. Men jag vill inte förstöra mojo så att säga. Eller karman om man så vill. Jag ska iallafall få vara med mamma hela dagen och kvällen, härligt :)


Jaha, tänker ni. Det här var ju ett värt inlägg. Men jag tycker ju det.

Det är skönt att jag har saker att göra, gårdagen var inte alltför rolig. 

Jag tänker på min lilla mormor så mycket att mitt huvud bankar av värk. Söta lilla mormor. Om jag kunde hjälpa dig så skulle jag göra det hundra gånger om. Men ibland är man maktlös, och jag hatar det. 


Nu blev det lite tråkigt också. 

Livet ska väll vara så.

Dax för mig att dra, äventyret kan börja.


Pusspuss!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards