Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av bfalk - 1 oktober 2007 16:39

igår var jag jätte arg, förlåt om jag var sur på någon, det var inte erat fel!

ja, mamma lyssnade på ashög musik och endå hörde hon mig skrika och kasta saker i rummet, så arg var jag typ.

när jag lugnat ner mig fick jag kasta alla kläder jag haft hos matte i tvätten, det kommer ta 50 år att tvätta allt.

sen kollade jag lite på "..sen kom polly", men den verkade lite dålig så jag sket i det efter ett tag,

vid elva skulle jag borsta tänderna och sådär, men jag släppte in fritz först och såklart hade han en mus i käften, jag fick jaga han runt lägenheten tills han äntligen släppte den, usha jag fick ta den och kasta den till grannen, haha!

det låg blod överallt, det var jätte mysigt.

sen gick jag och la mig,


imorse vaknade jag av att jag kliade mig på armarna igen, blir verkligen störd på det..! på med salva och sova lite till.

sen gick jag upp, fixade mig och åkte till skolan,

där var linnèa, stumpan<3 vi satt med henne ett tag tills hon åkte hem, sen åt vi lunch och sen har vi inte gjort så mycket mer vettigt på skolan.

usha, jag var så himla less idag.. pallar inte med skolan men man måste ju gå dit endå..


ikväll skulle jag och mamma kolla på film men hon ska tydligen på hockey med HD;) haha! hon ringde mig efter hon sagt det:"du är väll inte sur på mig?" sötmamma!

så jag hittar väll på nått annat ikväll ja!

nu har jag ätit, fick just en skrattattack, mamma är ju knäpp hon! thomas (en kompis till oss) berättade att mandarinerna på willys är såå goda, och nu tog mamma upp en och sa:"ja thomas kan ju köra upp dom här i röva, dom var ju as äckliga!" hahaha, :'D

you made my day,

tack S för det du sa idag:)


puss/bella

uppt.

shit så ont jag har i min mage:S precis som om pappa har gjort nått, men det är nog förståligt.. så som vissa håller på,

men min käre gamla vän fick mig på bättre humör iaf, tur att man har kompisar som ställer upp när det gäller:)

nej nu kanske jag ska gå och låsa dörrn så inte polisen kommer in.

tjing!/bella

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards