Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av bfalk - 2 oktober 2007 20:42

idag orkade jag inte gå upp till svenskan, jag hade inte sovit nått inatt, jädraaaans! hm, menmen det finns inte så mycket att göra.

jag gick upp vid 10, så satt jag bara i soffan med ceasar, haha. sen ringde ella så vi surrade lite.

klädde på mig, sminka mig sen åt jag lite. sen fick jag nästan springa till bussen, jag är jämt så seg ut!

men jag hann med den iaf, på skolan så var det redovisning, och jag vill verkligen inte göra den jag överväger att stanna hemma..

+ att jag har så mycket nu att min hjärna kommer att explodera snart, jag måste verkligen prata med min mentor imorn.

idag fick jag låna ellas fina nokia, eftersom min inte funkar och den andra är på "vift".. tacktack gumman!!<3

ja, efter redovisningen åkte jag och ella till stan, hon köpte två jätte fina tavlor:) sen åkte jag hem till mig,

jag hann inte vara hemma så länge för när mamma kom hem åkte vi till stan, jag fick ett samtal från ella som gjorde mig irriterad oxå! jag förstår mig inte på människor ibland alltså.. suck!

ja, på stan köpte jag balsam och fyllde på min mobil.

sen åkte vi hem till kim och thomas, där åt vi tacos och jag hade så himla roligt, dom är så roliga! att få skratta är nog en bra medicin när man är nere.


nu har jag just kommit hem, ska snart kolla på desperate housewives:)

puss/bella


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards