Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av bfalk - 15 oktober 2007 18:42

skit bra text, värd att läsas!

 

Kommer du ihåg när du var som en vän för mig
du vet du var så stor att jag skulle dö
för dig
och jag trodde
nog att det skulle vara så
i resten av mitt liv för detta skulle ingen kunna ändra på
men så kom den där dagen då du slog
mig
lät mig förstå att du bedrog
mig
och nu sitter jag ensam
och hatar att jag lät dig ge mig den där känslan

Nu har jag fått nog av dig
du följer aldrig med mig
och du får aldrig mig att må bra

När jag fick dig att se rött
så kunde jag leva på att låta dig skrika dig trött
men när du kommer ett steg närmare än vad du får
så kommer allting bara sluta i öppna sår
som du får mig att blöda ur
för du karvar och vrider din kniv som ett ur
och varje varv allt detta går runt i mig
så känner jag att du måste ut ur mig

Nu har jag fått nog av dig
du följer aldrig med mig
och du får aldrig mig att må bra

Nu ska jag leva själv, nu skall jag leva själv
Allting för mig är bara jag och endast jag

Av bfalk - 15 oktober 2007 18:25

imorse tog det ungefär en halvtimme innan jag orkade röra mig i sängen. jag var sjukt trött. när jag låg där började jag må illa och känna en stark lukt av ciggfimp, jag tror jag lockade dit spöken för jag läste om sånt igår, haha!


ja jag tog mig upp iaf, klädde på mig och sminkade mig. åt jättelite eftersom jag mådde så illa, sen var jag ju tvungen att åka till skolan.

vi skulle ha prov i sjukvård, men jag och några till får ha det om två veckor istället.

jag kunde bara en sak, så det var nog bra att jag fick mer tid på mig.

dagen idag har varit dryg, äcklig mat och äckliga människor som man ser varje dag hela tiden.

men jag fick iaf se snyggläraren, varför kan inte han börja ha oss i nått ämne? då skulle jag lätt ta mig upp på morgonen!

vid 2 skulle vi tydligen på ett studiebesök på sjukhuset, så jag,ella och christoffer åkte dit.

som vanligt är det astråkigt och man får bara ont i fötterna.

sen gick jag hem och då fick jag ännu mer ont, haha. jag väntade på att mamma skulle komma hem och när hon gjorde det så tvingade jag med mig henne på ica. jag vart sugen på chips och en tidning, men nu vettefan om jag orkar nå chips.

jag har just ätit tacos igen för mamma orkade inte göra nån annan mat.

och så har jag just dammsugit men jag har as mycket tvätt att ta in i garderoberna, pallaaaa. men jag måste väll.

krokodil tjatar på att jag ska komma och hälsa på mongiskatterna så jag gör väll det en stund men sen ska jag sooooova. fast det lär ju inte bli så, peter stormare är ju med i csi ikväll! KUNG!


tjing!/bella


OMRÖSTNING -->

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards