Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av bfalk - 20 oktober 2007 23:33


igår ville jag inte gå till skolan men man var ju tvungen. Det var svart, kallt och jävligt så man fick en stor lust att hoppa ner i sängen igen.

Vid lunch hade jag rådamp, jag kunde inte äta eller något. Men då kollade Ella på mig och sa:"Bella, kolla i matkön så blir du glad igen", och klart jag blev de! Lärar'n stog ju där, hihi. Han är råsnygg!

Så manblev lite mer pepp efter det. Mamma ringde hela tiden och frågade om jag mådde bra och att jag inte skulle ta ut mina agressioner på någon, haha!


Efter skolan gick jag,Ella och Christoffer på stan för att Ella hade fått för sig att prova hattar, haha! Vi knäppte massa kort och jag köpte två par örhängen, jag har inte handlat på hur länge som helst! Helt sjukt, mamma är så förvånad och jag med.

Ja sen satt vi vid Mique för jag hade ont i fötterna, efter 3 nångång sa vi hejdå och jag mötte mor min. Vi gick till systemet, sen kollade vi hur mycket det kostar att ta hål i näsan sen gick vi till Stadshuset.

Vi tänkte bara dricka lite och äta men efter en stund kom det en gubbe som mamma kände så vi satt och surrade med dom ett bra tag. Sen kom deras kompisar också, så vi drack ännu mer. Jag bjöd mamma också eftersom hon inte har så mycket pengar. Jag hade skit kul med gubbarna och med mamma, skönt med vuxna omkring sig för engångskull!

Ja jag ringde till Ella när jag började bli på fyllen oxå, haha!

Nån gång där så skjutsade iallafall mammas kompis hem oss till han för att han skulle bjuda på vin. Och där ringde tydligen en kompis till mig och idag berättade vad han sagt, haha kommer inte ihåg det ja.

Sen gick jag hem, det var väldigt vingligt och när jag kom hem så ramlade jag pga mattan och jag höll på att spetsa Ceasar med mina klackeskor.

Väldigt fin syn det måste ha varit!

Sen gick jag vidare till Krokodil där vi skulle dricka tequila.

Mja, men vid 1 eller nått så gick jag hem iallafall.

Jag satte mig vid datorn i hopp om att jag skulle nyktra till, men det gick ju som det gick. Förlåt säger jag till dom jag pratade med, ni lär ju inte ha fattat så mycket av vad jag skrev!

Efter 2 nångång var jag fortfarande full men jag var så himla trött så jag gick och la mig.

Och såklart när jag vaknade idag var jag bakis.. Jag låg i sängen tills klockan var efter 3 nångång, då orkade jag pallra mig upp. La mig i soffan och kollade på Elfsborg - Örebro. Sen gick jag och dushade och sen orkade jag faktiskt ta mig till ica för att handla mjölk, chips och dipp. Men jag tror det var den värsta promenaden i mitt liv, bakis och jävlig. Men jag kom hem iallafall!


Nu har jag och mamma kollat lite på film och tv. Är jätte seg och har jätte ont på flera ställen i kroppen, haha!

Imorn ska jag och mamma ner på stan och kolla på Gifmatchen sen ska vi kanske till Oleary's. Och så kanske man skulle ta och plugga lite? Har 2 prov nästa vecka. Suck.


pussochhey/bella



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards