Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av bfalk - 4 oktober 2007 13:57

imorse när jag vaknade mådde jag verkligen inte bra, jag var snurrig och mådde illa så mamma sa åt mig att sjukanmäla mig, så då gjorde jag det och sen gick jag och la mig igen.

ja, det var ju bra att det inte hände nått värre... usha,!  jag kanske ska tänka mig för nästa gång,

nu är jag fortfarande snurrig, det är jätte jobbigt! och så är jag trött, men jag får nog vänta tills kvällen kommer, så jag sover då.


och jag blev jätte glad när jag kollade på min mobil idag, jag hade fått 8 sms:'D från olika personer dessutom, jag kände mig lite små populär då.

haha!

--

ja, nu har jag just dushat, mamie är på väg hem för att ta hand om mig:) gulli!

sen ska vi packa ihop tvätten och gå till tvättstugan.

jag vill verkligen inte tvätta för det är huuur mycket som helst! det hinner bli natt innan vi är klar med allt!


ikväll är det heroes igen, min karl dog men sen levde han igen. tur för han de!

puss/bella 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards