Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av bfalk - 7 oktober 2007 15:46

nu har jag inte skrivit på jääättelänge och eftersom jag har så spännande liv så ska jag skriva några rader om helgen;


i fredags hade som vanligt jag och ella kul:) vi hade typ håltimmar hela tiden så vi knäppte kort i det fiiina vädret.

efter skolan var jag, mamma och marika på stadshuset och åt middag och drack gott. vi var där till 7 typ, sen åkte vi hem.

pratade lite med ella, drack flötgröt sen gick jag till krille och hälsade på hans kattbebisar och hans vänner.

jag såg en tjej på idol och jag röstade på henne, haha inte för att jag bryr mig men endå!

sen kollade vi på ett nytt program som var as kul!

efter midnatt gick jag hem och sov.


igår vaknade jag vid 12, åt, dushade,klädde på mig och sminkade mig. vid 4 träffade jag ella på stan, jag fixade en vodka sen gick vi och åt kebab. askalasgott!

efter det gick vi på ica och handlade öl åt mamie, sen åkte vi hem till mig.

vi drack flötgröt och fixade till oss. sen ville ella se kattbebisarna så vi kikade på dom. när vi gick till bussen så ser vi bussen komma, haha fan va ella sprang! men vi hann med den iaf, världens suraste gubbe var det som körde bussen oxå. hua!

vi åkte till bredsand med edin,

när vi kom fram så fick vi träffa christoffers tvillingbror patrik, gud så lika dom var varann. jag bara glodde på dom i en halvtimme tror jag. haha:D

det var bara jag och ella som var tjejer där, eller det kom 3 till men dom var tråkiga.

hade iaf jätte kuuuul med grabbarna!:) och ella förstås! <3

nästa helg ska vi sitta hos ella har jag bestämt. haha!

vid 4 kom jag hem, då var mamma uppe för hon var så sjuk.. stackars!

pratade lite med henne sen toksov jag, efter ett par sms då.


idag vaknade jag vid 1, sen låg jag bara i soffan med mamma. har fått kollat på hennes öga hon har fått ögoninflammation och öroninflammation;/

men hon ska till vårdcentralen imorn och få medicin. jag tycker hon ska smitta mig lite så jag inte behöver gå i skolan,

vid 3 började jag tvätta, jag fixar det nu eftersom mamma är sjuk.

vi har precis ätit pizza nu, asgott!


ikväll ska jag nog kolla på nån film med mamie, sen ska jag försöka sova men det lär ju inte gå.

imorn ska jag till kuratorn, hmm??

sen efter skolan ska jag nog till mormor och äta:D


pusshey/bella

uppt.

fan va arg jag blir ibland!

jag hatar när folk klagar på att man pratar med den och den personen och klagar för att man lever livet. och sen gör dom samma sak???

helt sjukt.

jag blir förbannad, jag vill flytta från sundsvall!!

jag ska ta med alla mina vänner och min mor och köpa ett jätte stort hus till dom:)

deni!

nej nu ska jag käka mackor och sen "sova". 

PUSS/bella

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards