Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av bfalk - 30 oktober 2007 23:42


Imorse vaknade jag av ett ljus från balkongen mittimot, jag kunde inte somna om pga det. Drygt! Men det var nog tur för en liten stund senare kom mamma in i rummet och sa att hon fått tid på sjukhuset så jag gick upp och fixade mig.

Sen begav vi oss till sjukhuset, fick hålla i mamma och leda henne eftersom hon inte ser så bra. Och när vi kom fram så glodde alla på oss, jag vart så förbannad så jag frågade gubbarna om dom inte hade någon tv hemma och vände dom blicken så snabbt så och mamma bara skrattade.

Först fick hon vara hos en läkare som pillade henne med en pincett eller var det var, läskigt. Sen vidare till röntgen där vi fick sitta i 2 timmar, jag höll på att dö av tråkighet. Jag tror jag läste samma tidning 4 gånger.

När det var klart så fick hon svar och sen skulle hon till akuten, men det orkade inte hon med så hon måste tillbaka imorn.

Får väl se om jag följer med, men hon ser ganska bra nu:)


När vi kom hem så beställde vi kebab och kollade på tv. Åt, sen satt jag här en stund och vi har just sett på "Welcome to the jungle", Sean William är ju ganska fin i den, hihi.

Diskade lite glas också eftersom det var brist på dom sen i helgen, haha!


Ska snart sova tänkte jag, känner mig ganska trött.

Imorn blir det shoppa som bara den! Har nästan 5000 kr som jag lyckats spara ihop!

Jag fattar inte hur jag gjorde det, men det gick tydligen.


puss/bella

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards