Alla inlägg den 17 december 2008

Av bfalk - 17 december 2008 16:39


jag försökte tänka bort det, men jag märkte att det inte funkade. igår kväll blev jag sjuk IGEN. ja, det är sant, jag hittar inte på. jag vet inte vad jag ska ta mig till nu, jag är så sjukt less. jag hoppas bara att det försvinner av sig själv om några dagar.


jag är inte glad längre.

jag orkar inte med det här, ska den här sjukdomen titta fram mellan jämna mellanrum föralltid? det funkar ju inte.

idag har jag legat i soffan, kollat på the girl next door och fun with dick and jane, jag ska kolla på die hard 4 nu tänkte jag. att få försvinna in i filmer är nog det bästa jag kan göra just nu.

hur ska jag orka?


tack till mamma som alltid bryr sig och ställer upp, trots allt annat runt oss. vad skulle jag göra utan dig?







Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards