Alla inlägg den 21 december 2008

Av bfalk - 21 december 2008 23:12


idag är det fjärde advent och grejer, tre dagar kvar till julafton. jag längtar till maten och till att jag och mamma bara tar det lugnt och kollar på tv hela natten och såklart öppnar julklapparna :) jag längtar tills jag får ge mina presenter, det är alltid lika kul att handla och ge.


kanske ska skriva en rad eller två om vad jag gjort i helgen.

i fredags kom ju gisse hit, var inte på topp och det märkte både gisse och mamma, men det blev kul efter ett tag. vi käkade och drack vin,öl och drinkar. jag blev på gasen när jag kom på dallan, där det alltid bjuds på alkoholhaltiga drycker.

det var inte den roligaste kvällen, det var en och en annan idiot kille där. men det var kul att träffa ola och thomas!

jag har ingen aning när jag kom hem.

jag kommer ihåg att jag åkte på en snyting, tjaffsade med en kille i taxikön (killar blir så förnedrade när man inte anser att det är coolt att slåss) och att jag körde en dans utanför dörrn (dans = halkdans).


jag mådde inget vidare på lördagen, enligt mig ska man vara värd att vara bakis. det låter sjukt, men "bakisheten" visar ju att man har haft kul kvällen innan.. men det var ju inte så kul endå. jag är glad att jag fick vara med mamma och gisse, men när man inte är på topp så funkar det inte.

jag låg mest i soffan och försökte att inte röra på mig, men när jag kollade på saturday night live - best of will farell så var man ju tvungen att skratta - skratta aldrig när ni är bakis!!

jag och mamma kollade på johan glans, nått live grejs. det var skit kul, sedan blev jag ensam då mamma + brorsan och dom åkte och käkade känguru. jag tackade nej till det. jag kollade på någon film men sen somnade jag en timme.

jag blev pigg, hade inget att göra. så jag kollade på lost boys, skit bra vampyrfilm - skit snygga karlar - skit snygga kläder, vad mer kan man begära? kollade lite på en jim carrey film men sen tvingade jag mig själv att sova.


idag vaknade jag klockan 7, virrade upp men jag somnade sen igen.

jag har hunnit med ganska mycket, duschat, diskat, städat som fan i varje hörn, fixat hemmagjorda julklappar (kan inte säga vad det är tyvärr). skulle ju på snuff's fest men orkade inte helt enkelt. och så var det med det.

jag har sett på grinchen filmen och pajala filmen, den är ju helt underbar.

jag och mamma skulle ta in granen, men det gick inge vidare. vi blev deprimerad över det, både ville ha in granen.

nu ska jag lyssna på lost boys soundtracket, sen kanske det blir någon film.

imorn måste jag till apoteket och köpa en present till mamma, hon fyller ju snart år å.


på återsèende pusspuss&kram


jag på lördagsmorgonen: fan vad äckligt det luktar här!

mamma: ja.. det luktar kräftor, räkor.. och.. knark!!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards