Alla inlägg den 30 december 2008

Av bfalk - 30 december 2008 21:45


onsdag. nyår.

blev bjuden till brorsan å gisse, så det blir festande där med lite annat folk! det ska bli skit kul. sen så ska jag försöka få dom till hamnen och kolla på raketer.


torsdag.

får äntligen klippa mig, hoppas det blir lika bra som det ser ut i mitt huvud just nu.


fredag. mamma's födelsedag.

vi ska gå på stan, handla lite sen på kvällen ska vi äta hummer och dricka nått gott. hon får sina presenter oxå :)


lördag. fest.

idag har vi vipfest i innerrummet på dallan för mamma, det ska komma folk och käka där sen kommer det säkert folk senare. det ska bli så himla kul! hoppas maten är god och att folket är på topp.

papii ska komma förbi, det är ett stort plus. saknat han som attans.


Av bfalk - 30 december 2008 19:40


igår. måndag. var jag inte så pepp på att göra något, det tog flera timmar innan jag orkade gå och duscha och sen så satt jag vid datorn. lyssnade på musik och sånt.

mamma var hysterisk för sin fest. tror vi blir 25 st eller något. men jag försöker tala om för henne att det kommer bli kul, alla är ju där för hennes skull (hoppas jag). annars spöar jag dom.

på kvällen så kom gisse och micke hit, vi la oss i varsin soffa och kollade klart på AIK matchen, som dom vann! det var kul.

sen på kvällen hade jag så sjukt tråkigt, så jag vandrade iväg till micke - finns det nått bättre än att skratta? då försvinner värken i höfterna lite oxå. vi skulle se någon vampyrfilm men hittade inget roligt, men då kom jag på att jag inte hann se låt den rätta komma in. så den blev det :) jag gillade den, men den är nog inte som många tror kan jag tänka mig. jag kan fortfarande inte fatta hur man kan mobba någon så mycket som dom gör mot lillkillen i filmen.


på natten var jag totalt rastlös, stackars micke. jag pratade och yrade på, men tillslut så somnade jag.


idag. tisdag. jag vet inte hur länge vi sov, men vi var bara i sängen heeela dagen. kollade på en foo fighters konsert och nine inch nails, jag blev kär i en gittarist där. han hoppade runt och var skit tokig, han var frän helt enkelt.

vid halv 5 eller nått gick jag hem, försökte laga mat men det var inte gott.

började kolla på sthlm boogie, men slutade av någon anledning. jag är så oerhört trött så jag tror ögonen vill vila. men ska försöka vara vaken ett tag till - lyssnar på marilyn manson nu så det kanske inte är så stor chans? men jag skulle kunna sova till allt, barndomsminnen: somnade till aaaaaaaaaaashög musik i soffan en gång. drömde tillome. jorå.


men det här inlägget blev jätte dåligt och tråkigt. men så går det när man inte riktigt hänger med.


imorn blire partaj! hoho


kram&puss


I wanna grow up
I wanna be a big rock and roll star
I wanna grow up
So no one fucks with me


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards