Alla inlägg den 19 december 2008

Av bfalk - 19 december 2008 14:46


inatt drömde jag om julen, att jag skulle klä granen eller något. jag kom på när jag vaknade att jag inte haft en enda julkänsla i min kropp sedan det blev december. jag som tycker att julen är så mysig? undra om det beror på alla tankar som snurrar runt i mitt lilla huvud.

jag hoppas att den där härliga känslan kommer snart. det skulle ju vara mindre kul om man ska tappa den känslan, för julen är ju trots allt väldigt härlig :) jag längtar till all mat, godis, julklappar och karl bertil! jag hoppas jag får byb filmen, det jag vill ha mest av allt under granen :o

man borde ju egentligen få önska sig en frisk kropp.


idag har jag legat i soffan och sett the cable guy, vad läskigt om det skulle komma en sån där knäppis och förföljer en.. hmm.. om det inte redan har hänt vill säga. jag vill inte gärna kalla filmen för en komedi, men vad är det då? det kan ni tänka över.

jag såg att madonnas nya singel miles away inte direkt toppar listorna, men jag tycker låten är jätte bra, den är lugn och inte alls så där som hennes låtar brukar vara.


snart måste jag ta och duscha och klä på mig, jag måste orka av kvällen trots att jag helst av allt vill ligga i sängen. gisse kommer hit, vi ska äta kräftor och nått annat gott, får se hur länge jag orkar vara på topp. men det kanske blir bra endå, att få besök.


på återsèende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards