Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Sweet as a butterfly

Av bfalk - 30 december 2009 17:01

 

Hej sötnosar! Idag har jag inte bloggat så mycket, på dagen så åkte jag ner på stan en snabbis och handlade lite mat så jag kan göra middagar till jobbet och så köpte jag kattmat, dom äter oss ut ur huset snart alltså.. Jag skulle vidare till mormor efter det, jag fick den smarta idén att ringa brorsan och höra om han ville följa med och det ville han! :) Så nu har jag fått träffat både han och mormor. Hon var på toppenhumör idag, jag och Micke fick ingen syl i vädret för hon surrade på om allt möjligt. Jag fick även massa pengar av henne, tok tant! Nu ska jag lägga in det samt andra pengar jag har fått, så jag kan köpa biljetter och en ny ipod. Vi var där bra länge, sen började våra magar att kurra så jag och Micke åkte till big boy och käkade. Just innan sa vi att vi måste börja röra på oss, eftersom både han och jag har gått upp i vikt. Jaja, det får vi ta när det nya året börjar, haha.

Jag har haft en toppen dag alltså, det är alltid kul att få vara med familjen.


Nu sitter jag i soffan med katterna och har en Johnny Depp film som bakrund - Finding Neverland. Himla fin film det.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, tänkte laga mat så jag inte behöver göra det imorn. Jag ska surfa vidare och se om jag hittar en ipod, jag håller på att bli galen av att jag inte kan lyssna på musik!


PUSS! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards