Alla inlägg under september 2010

Av bfalk - 23 september 2010 12:00

 


Jag och min mor drar mot skogen nu, ska vara hurtig även idag. Hon lär leta svamp och jag lär yra omkring, som vanligt. Hoppas det finns bär. Finns det bär nu?

Det verkar inte vara sådär jätte varmt så det blir mössa och halsduk på, eftersom jag är extrem känslig mot kyla just där.


Så, vi hörs lite senare mina vänner.

Puss.



Av bfalk - 22 september 2010 23:15

 

Av bfalk - 22 september 2010 20:00


I can't explain it
I feel it often
everytime I see her face
But the way you treat her
fills me with rage and

I want to tear apart the place

Av bfalk - 22 september 2010 17:15

Shopaholicen inom mig sa åt mig att shoppa.

Så jag gjorde det.

 

Det blev även en ring som jag råkat festa bort och lackleggings, eftersom dom tål så lite så måste man köpa nya ganska ofta.

Grejerna är från Gina Tricot och H&M.

Nu måste jag ju vänta igen, det värsta! Eller nej, det kanske är räkningarna.. 

Av bfalk - 22 september 2010 15:30

Sådär nöjd skulle jag oxå bli om jag fick se Mike "The Situation"'s mage..


Visste ni att han tjänar en miljon kronor på varje avsnitt av Jersey Shore som han medverkar i?

De ä gött å va dokusåpa kändis, tydligen. 

Av bfalk - 22 september 2010 13:45

Jag fick en lång sovmorgon, något jag behövde. Men den kan ha blivit för lång, jag blir trött om jag sover för länge. Aldrig får man vara nöjd?

Jaja, sprang iallafall upp ur sängen med en tanke av att min mor var hemma, tyckte jag hörde hennes röst men ack så fel jag hade. Istället så insåg jag hur mycket disk det var (och att mamma inte var hemma) så jag fick ställa mig att diska hela skiten. Shit, tog nästan en timme. Sen såg jag ut som mormor på händerna.


Nu har jag precis käkat frukost och ska snart ge mig ut på en feting promenad, jag behöver det verkligen. Jag har haft ganska ont i lederna dom senaste dagarna, så hoppas det blir bättre. Just nu skulle jag vilja hugga av fingrarna, gör sjukt ont.

Just så ser dagen ut, kvällen vettetusan alltså.


Nej dax att bli hurtig igen och ge sig ut i det fina vädret (det regnar inte idag, otroligt).

På återséende, pusspuss&kram

Av bfalk - 21 september 2010 19:03

Nu har jag fått till hedersplatsen till BYB på väggen, jag är faktiskt lite stolt över att jag lyckades pricka spikarna och fixa så det ser hyffsat ut. Jag skulle vilja ha en hel vägg, men det räcker lixom inte till..


Det ser snett ut men det är för att jag själv är lite sné :) 

Av bfalk - 21 september 2010 15:00

Det som Ken Ring säger i denna video, vill SD nå fram med. Synd att människor i detta land vägra inse fakta, läsa på om partiet utan går ut och skriker rasist till allihopa.

Jag har inte mycket till övers för denna Ringmannen, men fan så rätt han har. Äntligen någon som har insett. Varförvarför kan ni SDnejsägare, inte INSE detta? Det går inte alls ihop i min hjärna.


Here go!



Ps. Fyfan vad jag är less på ordet rasist. Ds.


"Man skulle varit mörkhyad, så man kan säga såhär bra saker utan att hamna på AFAs dödslista."

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards