Alla inlägg under september 2010

Av bfalk - 18 september 2010 19:20

Bloggandet idag har utgått pga bakishet.

Shit, jag lever. Det trodde jag inte. Staffan skrattar åt mitt lidande, jag antar att det är lite kul att se hur dåligt jag mår dagen efter.


Jag återkommer imorgon och berättar/laddar upp bilder om fredagen. Jag kan säga att jag hade grymt kul iallafall!! :)

Av bfalk - 17 september 2010 17:30

Nu ska jag bara byta om och fixa håret, så blir det fest sen!

Jag är grymt peppad, med en grym sminkning och grymma brudar vid sin sida kommer den här kvällen bli kung, tillsammans med hetsdans till Hoffmaestro!


 

Av bfalk - 17 september 2010 14:30

Nu drar jag till FACE Sthlm och sminkar mig, valde just den här dagen eftersom jag ska på konsert ikväll! Hoppas det blir finfint, och att regnet slutar falla från skyn, inte så snyggt med rinnande smink..

Jag ska försöka få kort på fejset sen, återkommer!

 

Av bfalk - 17 september 2010 10:30

Igår låg den här skivan och väntade på mig i sängen, jag blev såååå glad!
Underbart fina bilder i den oxå.

 

 

Den ska såklart upp på min vägg!
Av bfalk - 16 september 2010 23:00


Fan vad jag saknar dom

Fanfanfan

Av bfalk - 16 september 2010 18:00

Efter dagens arbete så drar jag till brorsan och hänger, får se vad vi hittar på :)

Han var ölsugen, så blir inte förvånad om vi hamnar på något hak.

Det ska iallafall bli kul att få lite ensamtid med den mannen, sånt behövs alltid!

  

Huligan-Falkarna

Av bfalk - 16 september 2010 15:00

     

Av bfalk - 16 september 2010 11:30

Äntligen kan man äta kladdkaka med gott samvete. Detta recept gjorde vi igår, och den blev huuuur god som helst! :)

Receptet är nästan fettfri och en tredjedel av kalorierna har försvunnit.




1 kaka, 8 bitar



Tillagningstid ca 45 min


1 dl strösocker
1 dl ljus sirap
1 tsk vaniljsocker
2 ägg
4 msk kakao
1 krm salt
1 dl kesella, 1%
1 dl vetemjöl


1 tsk margarin eller smör, till formen
1 msk florsocker, till garnering


Gör så här
1. Smörj och mjöla en rund form med löstagbar kant, sätt ugnen på 175 grader
2. Rör ihop socker, sirap, ägg, kakao och salt, tillsätt sedan kesella och mjöl och rör ihop till en jämn smet.
3. Fördela smeten i formen och grädda i 25 minuter.
4. Pudra över lite florsocker och servera kakan med glass och färska bär

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards