Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Men det är såhär - jag kan sluta när jag vill

Av bfalk - 21 maj 2012 23:59

Hallåj mina vänner!

Bloggandet har väll kanske inte varit det bästa de senaste dagarna - men jag skyller på jobbet. För det är ju faktiskt sant trots allt. 

Kommande vecka kommer jag vara frånvarande både från datorn (iallafall på dagarna), socialt och i skallen. Veckan består av nattjobb och då är jag inte alltför rolig. Och på min endaste helt lediga dag på torsdag så ska jag såklart på två möten.. Dom kan det där med att göra det surt för en. 

Nåja, jag hade väll kanske inte gjort nått vettigt ändå. 


Ïkväll så gick jag faktiskt till jobbet, en applåd till mig! Jag blir lite piggare och natten går förhoppningsvis lite bättre, och så känns det skönt att få andas frisk luft. Jag satte igång appen 'runkeeper' för där kan man se hur långt man gått och så vidare, men var tvungen att stänga av den lika snabbt igen för kärringen pratade ju hela tiden. Man kan ju inte ha en pratande lur, alla kollar så konstigt på en.. Om det är någon som använder denna app får ni gärna berätta hur tusan man slår av hennes tjat. Jag orkar inte höra varje sekund att jag just gått en sekund.


Och idag fick jag den där bekräftelsen man så gärna vill ha ibland. Det var en uppskattning att jag faktiskt gör ett bra jobb här. Det händer inte ofta men när man väl får höra det, ja det värmer i hjärtat! Då var gick det lättare att komma hit också. Jag är så glad att jag får jobba med människor, det är det jag vill göra. Man kan inte få en kram och fina ord från en dator.. Hur man än gör. 


Sedan har jag faktiskt inte så mycket mer att berätta för er, jag vet inte om jag har sånt roligt liv att det ens är värt att läsa allt strunt jag skriver.. :)

Precis just nu kom jag på att jag glömde Heroes hemma, tänkte börja kolla om den serien.. 

Balle.


Puss.

 
 
jessica

jessica

22 maj 2012 11:03

Du går in på inställningar och sen på audio cuse, så stänger du av allt där bara. Höll fan på bli tokig jag med när jag gick runt sidsjön, var 5min snacka kärringen! Kändes som alla glodde..

http://jasshole.blogg.se

bfalk

22 maj 2012 15:55

Fattar inte varför man vill ha henne pratandes när man kan SE vad som händer på skärmen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards