Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

That's what they'll say to me, this one's a fighter

Av bfalk - 30 maj 2012 12:58

 

Och så var det onsdag och jag är äntliiiigen ledig! Man ska absolut inte klaga på att man får jobba, men ibland kan det bli lite väl mycket. Det ska bli så oerhört skönt att slippa ställa klockan imorgon och förhoppningsvis få lite sovmorgon och inte tänka på jobb. Jag är ledig några dagar nu, om det inte blir något akut vill säga.

Såklart när jag väl är ledig så blir vädret dåligt, det blåser och är bara 10-11 plusgrader.. Det ska dessutom regna i helgen, bäst att hålla sig inne.. Det ska bli så skönt att bara slappa, det var längesen jag gjorde det.. Jag har nog glömt bort hur man gör, älle?


Idag efter min promenad från jobbet (jag är så dum och går även fast jag har ett skavsår från helvetet, men vill man röra på dököttet så..) så kom jag hem och började genast städa. Hela lägenheten. Jag gav ju inte min mamma något i morsdag present, förutom fotmassage häromdagen, så då får hon komma hem till en städat hem istället! Jag har en känsla av att hon kommer bli jätte glad, det är ju alltid hon som får göra exakt allt här hemma och jag tycker det är förjävligt. Jag känner att jag måste hjälpa henne. 

Det gick faktiskt rätt snabbt trots att det är en stor lägenhet. Jag har efter det käkat lunch och sedan suttit på Tradera och hittat sjukt snygga linnen, må jag vinna dom så blir jag ännu gladare.. 


Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av dagen, men ikväll är det fotboll! Sverige - Island. Dock bara en träningsmatch men det skiter jag i, det är så skoj med fotboll! Det flyger runt kärleksfotbollar i kroppen!


Puss.


 
 
hannah

hannah

30 maj 2012 14:51

finis bloggis. nä men alvarligt...fiin blogg! :)
kika in min om du vill: ;)

http://flawwer.bloggplatsen.se

bfalk

30 maj 2012 15:03

Tacktack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards