Alla inlägg under juli 2012

Av bfalk - 1 juli 2012 09:30

 

GOOOOOOOOOOOOMORROOOOOOOOOOOOON alla bakfulla och obakfulla. Tur som jag har ska jag jobba och är o-bakfull. Men ack så sugen jag har varit på rosé. Ibland kan det vara så. 

Nu har jag precis fixat mig, ska suga i mig mitt te och såklart skriva klart dessa ord i bloggen, så ska jag väll knata till bussen snart. 

Igår var det en riktigt tråkdag, jag hade sjukt ont i magen (ni vet tjejvärk, hatar det där ordet och tänker inte bli den där damen som snackar om det heller) så jag låg bara i sängen och vred på mig i panik. Fattar inte hur det kan göra så jäkla ont. Jag glodde på zombisar och min favorit vampyrfilm "The Lost Boys", älskar de snygga männen och 80talsmusiken. 

Någonstans där emellan så fick jag ett samtal från en militärkompis, som var väldigt pratsugen. Tänk att man kan bli så pigg och glad av ett samtal, det var jätte kul att prata med han :) Att jag sedan fick söta sms gjorde ju saken ännu bättre! Efter att ha legat som en mupp i sängen hela dagen så behövde jag något positivt från någon annan människa. 


Efter att ha glott lite på tv och så under kvällen stängde jag de små blå och drömde att jag fick se och träffa Daniel Adams Ray igen. Hoppas det var en sann dröm hörrni.

Nu är det bara två pass kvar innan jag är ledig hela 6 hela dagar, tjihooooo!


Nu ska jag simma vidare, tare lugnt.

Puss.

Ps. REDAN JULI?! Hur kan tiden gå så fort? Jag vill ha sommarvärme oxå, tack.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards