Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av bfalk - 1 oktober 2010 16:22

Nu har jag precis fixat mig, ska snart ner mot stan och möta upp mamma sen ska vi till morbrors fru som fixat släktkalas för flickorna Falk. Det är alltså bara brudar, det kommer nog bli kul! Den äldsta som kommer är mormor, som är 94, det är fränt!


Senare så går jag och mamma mot stan och möter upp brorsan och tar oss några goda på Dallan.. Härligt!

Ha en bra fredag allihopa, så hörs vi!


 

Av bfalk - 1 oktober 2010 10:00

Jag brukar alltid säga att man ska lyssna på en blandskiva om man är osäker på artisten, här har du en blandskiva - dock inte med det riktiga bandet.

A Tribute To Ramones - Where A Happy Family, består av de kändaste låtarna som andra band/artister spelar.


Jag älskar tributes, det här är med låtar jag kan, tycker om och med band som vill hylla dom, och vissa låtar låter så annorlunda jämnfört med den riktiga, det är alltid kul! Dessutom så brukar bandet som framför covern inte alls låta så på sina egna skivor, så då får man se en annan sida.


Mina favoriter på skivan är Marilyn Manson - The KKK took my baby away, Rancid - Sheena is a punkrocker och U2 - Beat on the brat.


Visste du att Backyard Babies spelat in en låt av The Ramones?

Här är den;


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards